Barricello
Guld
Tjääna!
Nytt kanonpris i 2 Veckor! 36.000:-
Säljer av min Panerai PAM00388 till förmån för nytt godis. Måste säga att jag blev inspirerad på Watchout Event
Det är alltså "Sandwich Dial" vilket kanske inte riktigt framgår av bilderna.
Årsmodell Juni 2016. Denna har jag köpt av Peter på DiamondInvest.
Precis vart inne för kontroll och justering på Panerai i Amsterdam via Nymans Ur (Se bilder)
Boxar och Användarmanual samt garanti. 1st extra armband som oxå är Panerai Orginal.
Har jag glömt att delge någon vital info så är det bara att fråga!
Skickas Ej. Eventuell affär kör vi f2f i Sthlm och då helst på mitt jobb, så får ni se den innan köp.
Priset är fast 38.000:- Kör lite REA under kommande 2 Veckor och sänker till, ja ett Jävligt bra pris enligt mej: 36.000:- ..finns oxå på Blocket men där kör jag fast 37.000:-
Önskar er en härlig Fredag!
Nytt kanonpris i 2 Veckor! 36.000:-
Säljer av min Panerai PAM00388 till förmån för nytt godis. Måste säga att jag blev inspirerad på Watchout Event
Det är alltså "Sandwich Dial" vilket kanske inte riktigt framgår av bilderna.
Årsmodell Juni 2016. Denna har jag köpt av Peter på DiamondInvest.
Precis vart inne för kontroll och justering på Panerai i Amsterdam via Nymans Ur (Se bilder)
Boxar och Användarmanual samt garanti. 1st extra armband som oxå är Panerai Orginal.
Har jag glömt att delge någon vital info så är det bara att fråga!
Skickas Ej. Eventuell affär kör vi f2f i Sthlm och då helst på mitt jobb, så får ni se den innan köp.
Priset är fast 38.000:- Kör lite REA under kommande 2 Veckor och sänker till, ja ett Jävligt bra pris enligt mej: 36.000:- ..finns oxå på Blocket men där kör jag fast 37.000:-
Önskar er en härlig Fredag!
Senast ändrad: