• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Panerai submersible PAM024

JohannSebastian

Silver
2-Faktor
Pris
46000 kronor
Returpolicy
Enl ök mellan parterna, ingen retur vid F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Panerai 024 (OP6527), c-serie från år 2000 säljes. Bra bruksskick - se bilderna för detaljer, och be gärna om fler bilder om så önskas. Detta är den tidigaste modellen av 24:n med den helt släta vridringen och tritiumtavla. Lite mer detaljerad info för den som inte är bekant med modellen: 44 mm diameter, 24 mm mellan banhornen. S.k. Bettarini-case med det klassiska kronskyddet. Inuti sitter det vad Panerai kallar ett OP III-urverk, men som i själva verket är ett vanligt automatiskt ETA 7750-kronografurverk, fast utan kronografvisarna.

Klockan köptes av mig 2021 av tysk handlare (kvitto finns på detta) och servades av Nymans Ur samma år (kvitto finns även på detta). I samband med servicen byttes visarna ut då det lysmassan hade släppt. Så visare och "lumeplupp" i vridringen är utbytta till vad jag antar är luminova som lyser fint på natten. Ingen polering gjordes vid servicen.

Klockan sitter på ett Mr TipTop-band, och kommer med ytterligare ett Mr Tip-Top-band och ett från Mays Berlin. Obs, endast klocka och banden, ingen box och inget cert.

Gärna F2F i Göteborg eller omgivande platser, annars ingår värdefrakt med Postnord i priset - allt efter erlagd betalning.

Jag har hängt på forumet sedan start, men är ingen flippare så min GG-tråd är inte så lång, jag tror mig dock ha tillräckligt med referenser för den som vill ha mer.

Övriga frågor, prisfunderingar eller allmänt glada tillrop tas gärna emot via PM.

Tack KS för annonsmöjligheten!
IMG_0462.jpeg
IMG_0464.jpeg
IMG_0452.jpeg
IMG_0453.jpeg
IMG_0456.jpeg
IMG_0460.jpeg
IMG_0466.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp