• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Panerailänk

Kim

Panerai
Pris
9999
Returpolicy
Retur inom 36 timmar om felbeskriven (bilderna är en del av beskrivningen). Ingen retur F2F
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer denna bad-ass Panerailänk, coolare än så blir det inte till en Panerai.
Den nya länkdesigen släpptes i slutet av 2017, haft länken sedan i somras. Sparsamt använd då jag har fler klockor i rotation.
P1116460.JPG

Länken är gjord i 316L rostfritt stål, vilket gör den gedigen men ändå relativt tunn.
Länken passar alla Luminor 1950 case 42 mm med P.9010, tex PAM00682, PAM01392 & PAM01523
P1116466.JPG


Länken är i väldigt gott skick, hittar inte något "stort" att anmärka på. Små spår av normal användning finns såklart.
Bilderna får agera som en del av beskrivningen.
Alla bilder utom "wristshoten" är tagna idag. (Tog bilder både inomhus och utomhus)

P1116469.JPG

P1116482.JPG

P1116492.JPG


Länken har suttit på min 682, passformen är perfekt.
lank1.JPG

P8073174.JPG


Nypris ligger på ca 18 000:-
Släpper min för 9999:-

Ses helst f2f affär i centrala Stockholm.
Betalning sker via Swish.

Mina referenser
https://klocksnack.se/threads/kim.22096/

Tar vidare frågor över PM.

tack KS för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp