• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneristi Sweden <3 BCF

azcii

Patek
2-Faktor
Tycker att vår BCF-insamling förtjänar en egen tråd. Visserligen har KS en egen insamling för BCF men tycker inte det skadar med ännu mer exponering. Är ju i slutändan för samma ändamål:heart:

Har du något strap eller annat kul du skulle kunna tänka dig sälja eller auktionera ut för att skänka lite pengar till BCF ? Eller kanske bara skänka en slant för att du känner för det ? Bara att posta i denna tråd !

Länk till insamling:
https://www.barncancerfonden.se/jag...ar/i/insamling-till-bcf-av-paneristi-sweden-/

5D166698-CB68-40C4-817C-38F41BAAA8F3.jpeg


z2kpeos.png
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Okej, auktionsdags. Två vanligtvis åtråvärda rariteter i GTG-sammanhang, nämligen den lilla Paneraiboken Legendary Watches och en finfin om än lite dammig servicebox. :) Jag bjuder på frakt såklart.

IMG_6331.jpeg
IMG_6332.jpeg

Bjud på!

Edit: Jag sätter ett slutdatum för dessa två auktioner om en vecka, långfredag kl 20:00.

Edit 2: Startbud för boken, 300kr. Startbud för boxen, 200kr. Go go go!
 
Senast ändrad:

azcii

Patek
2-Faktor
Okej, auktionsdags. Två vanligtvis åtråvärda rariteter i GTG-sammanhang, nämligen den lilla Paneraiboken Legendary Watches och en finfin om än lite dammig servicebox. :) Jag bjuder på frakt såklart.

IMG_6331.jpeg
IMG_6332.jpeg

Bjud på!

Ehm, ska man ha en deadline också, eller hur fungerar sånt här? :)
Hmm.. ja , något slutdatum bör man väl ha. Posta gärna i allmänna tråden också så folk inte missar
 

azcii

Patek
2-Faktor
Okej, auktionsdags. Två vanligtvis åtråvärda rariteter i GTG-sammanhang, nämligen den lilla Paneraiboken Legendary Watches och en finfin om än lite dammig servicebox. :) Jag bjuder på frakt såklart.

IMG_6331.jpeg
IMG_6332.jpeg

Bjud på!

Edit: Jag sätter ett slutdatum för dessa två auktioner om en vecka, långfredag kl 20:00.
Ha ett startpris som inte är för lågt också!
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag bjuder 400 för boken
Okej, auktionsdags. Två vanligtvis åtråvärda rariteter i GTG-sammanhang, nämligen den lilla Paneraiboken Legendary Watches och en finfin om än lite dammig servicebox. :) Jag bjuder på frakt såklart.

IMG_6331.jpeg
IMG_6332.jpeg

Bjud på!

Edit: Jag sätter ett slutdatum för dessa två auktioner om en vecka, långfredag kl 20:00.

Edit 2: Startbud för boken, 300kr. Startbud för boxen, 200kr. Go go go!
Har redan boken men bjuder 500 ändå. Alltid bra med ett extra exemplar
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Detta har legat till sig ett tag, köpt på GTG, kanske av @mårt men minnet kan svika, grön canvas, gul stitching, leather backning, märkt ”zuludiver” 24 mm, aldrig provat, inga tuber

rätt skönt strap om jag får säga min mening :)

vi kör detta i 24hr

// D
 

Bilagor

  • CBD58F6D-56F9-440D-82FE-36BBFC351575.jpeg
    CBD58F6D-56F9-440D-82FE-36BBFC351575.jpeg
    946.4 KB · Visningar: 11
  • 25DA4CD4-7B61-425A-A4DC-EC69C25A8104.jpeg
    25DA4CD4-7B61-425A-A4DC-EC69C25A8104.jpeg
    757.1 KB · Visningar: 14

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Detta har legat till sig ett tag, köpt på GTG, kanske av @mårt men minnet kan svika, grön canvas, gul stitching, leather backning, märkt ”zuludiver” 24 mm, aldrig provat, inga tuber

rätt skönt strap om jag får säga min mening :)

vi kör detta i 24hr

// D
Det är mitt gamla så god provisåntdärsompallebrukartjafsaom.
 

Reko

Cartier
2-Faktor
@peterc om du pyntar 300 pengar till BCF, postar bevis här, kontaktar mig med din adress i DM, så ... postar jag box till dig :)
@Reko dito, fast 600 och bok.
BCF 600kr.jpeg
BCF Paneristi 600kr.png

Blev så exalterad över boken att jag gick in direkt på BCF:s sida och gav mitt bidrag, såg sen att det fanns en egen insamling för Paneristi Sweden (såklart). Så det fick helt enkelt bli dubbla bidrag. :)
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Dessa 26mm band går till högstbjudande och alla pengar ska såklart till barncancerfonden, vi kör fram till och med midsommarafton 25/6 kl 23:59.

Spårbar frakt till brevlådan inom Sverige bjuder jag på.

Vi börjar på 500:- och höjer med en hundring åt gången va? :)

1624366918230.png


1624366973200.png


(tror ni att det finns intresse utanför Panerai-delen för detta så får gärna moderator flytta tråden till lämplig forumdel där öppna bud kan ske)
 
Senast ändrad:

Alarik

Audemars
2-Faktor
Dessa 26mm band går till högstbjudande och alla pengar ska såklart till barncancerfonden, vi kör fram till och med midsommarafton 25/6 kl 23:59.

Spårbar frakt till brevlådan inom Sverige bjuder jag på.

Vi börjar på 500:- och höjer med en hundring åt gången va? :)

1624366918230.png


1624366973200.png


(tror ni att det finns intresse utanför Panerai-delen för detta så får gärna moderator flytta tråden till lämplig forumdel där öppna bud kan ske)
Jag har ju ingen panna för 26mm men vad fan jag får väl börja i fel ände.
Jag börjar på 500.
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
”Slutspurt”, en timme kvar! Vinnaren får gärna skicka mig ett PM med adressuppgifter så försöker jag få den på lådan redan i helgen, och såklart lägga upp en bild på insättningen här i tråden 👍🏻
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Ålrajt. Grattis BCF och @Bingoraalf ! Nu kan jag påbörja en ny BCF-auktion... :)

En alldeles skinande ny och endast-testad-på-huvudet-en-gång keps från HatStore (design ihopsatt av @Videll) skänkes till förmån för vår framtid. Den kostade 650kr, så jag vet inte om det kanske är där det första rekommenderade budet bör ligga. Spårbar frakt ingår såklart! P.s. klistermärket är tänkt att och går att ta bort :D

Vi kör fram till nästa lördag 18.00 :)

IMG_0794.jpeg
 
Senast ändrad:

Caravelle33

Vacheron
Ålrajt. Grattis BCF och @Bingoraalf ! Nu kan jag påbörja en ny BCF-auktion... :)

En alldeles skinande ny och endast-testad-på-huvudet-en-gång keps från HatStore (design ihopsatt av @Videll) skänkes till förmån för vår framtid. Den kostade 650kr, så jag vet inte om det kanske är där det första rekommenderade budet bör ligga. Spårbar frakt ingår såklart! P.s. klistermärket är tänkt att och går att ta bort :D

Vi kör fram till nästa lördag 18.00 :)

IMG_0794.jpeg
Storlek?
 
Topp