Mårt har själv skrivit i efterhand att det var klumpigt formulerat, precis som att välja din tolkning var minst sagt klumpigt. Mårt ställdes för övrigt precis som alla andra på hela KS förutom mig, övriga två Panerai-moderatorer och ledningen inför det färdiga faktumet när avdelningen redan skapats (vilket han också nämnt här). Det handlar således om en pseudodiskussion om något som inte existerar.Om du läser vad jag svarade på så är det inte så konstigt. Det skrevs ju att "hade ni kritiska önskat att vi hade flyttat vår tråd till utanför KS helt?
Då kan man ju undra om det skulle skett annars?
Inte särskilt konstigt med följdfråga på det.
Resten i min förra kommentar, vad tycker du om det då? Kanske känsligt men är min reflektion där också idiotisk eller är det rimligt? Ingen verkar vilja tycka något i detta fallet känns det som.
Vad gäller resten är det svårt att uttala sig; jag har ju som sagt ingen aning om hur man resonerat från något håll. Jag vet dock att det brukar finnas otroligt mycket att tänka på och många aspekter att ta hänsyn till vid eventuella förändringar när man driver ett sådant jätteforum som KS kommit att bli..