• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Paneristi Sweden - ny avdelning!

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Om du läser vad jag svarade på så är det inte så konstigt. Det skrevs ju att "hade ni kritiska önskat att vi hade flyttat vår tråd till utanför KS helt?
Då kan man ju undra om det skulle skett annars?
Inte särskilt konstigt med följdfråga på det.
Resten i min förra kommentar, vad tycker du om det då? Kanske känsligt men är min reflektion där också idiotisk eller är det rimligt? Ingen verkar vilja tycka något i detta fallet känns det som.
Mårt har själv skrivit i efterhand att det var klumpigt formulerat, precis som att välja din tolkning var minst sagt klumpigt. Mårt ställdes för övrigt precis som alla andra på hela KS förutom mig, övriga två Panerai-moderatorer och ledningen inför det färdiga faktumet när avdelningen redan skapats (vilket han också nämnt här). Det handlar således om en pseudodiskussion om något som inte existerar.

Vad gäller resten är det svårt att uttala sig; jag har ju som sagt ingen aning om hur man resonerat från något håll. Jag vet dock att det brukar finnas otroligt mycket att tänka på och många aspekter att ta hänsyn till vid eventuella förändringar när man driver ett sådant jätteforum som KS kommit att bli..
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Mårt har själv skrivit i efterhand att det var klumpigt formulerat, precis som att välja din tolkning var minst sagt klumpigt. Mårt ställdes för övrigt precis som alla andra på hela KS förutom mig, övriga två Panerai-moderatorer och ledningen inför det färdiga faktumet när avdelningen redan skapats (vilket han också nämnt här). Det handlar således om en pseudodiskussion om något som inte existerar.

Vad gäller resten är det svårt att uttala sig; jag har ju som sagt ingen aning om hur man resonerat från något håll. Jag vet dock att det brukar finnas otroligt mycket att tänka på och många aspekter att ta hänsyn till vid eventuella förändringar när man driver ett sådant jätteforum som KS kommit att bli..
Håller med och jag drog inte den diskussionen i långbänk sen heller. Svarade bara på en lite märklig frågeställning. Gällande den andra biten så tycker jag och det är jag inte ensam om att tycka, att man i alla fall kan bemöda sig med att svara som man utlovat. Blir nästan lite pinsamt med total tystnad. Tycker fortfarande att det verkar fungera med förändringar där intresset ligger.
Har dock säkert helt fel. Som sagt, jag är själv för subforum för det blir oftast mycket enklare att söka i och kan bara gratulera er.
 

Ortiz

Breitling
2-Faktor
Vet inte om mitt inlägg passar här men då får väl någon ta bort det. Mycket snack här, inte så mycket ögonfägnad och knappt man orkar plöja allt.. PAM 682 är iaf den skönaste klockan jag haft, gillar skarpt att man lätt kan byta band på den så att den passar till olika tillfällen. Min fru har en likadan och hon har den på armen 24-7. En klocka, alla tillfällen!
upload_2020-4-1_20-18-47.png
 
Topp