• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Panik med Tissot-kronografen!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Väl värt en service iallafall. En av klockorna på forumet som får min puls att stiga :) Klickar verkligen med din klocka och hoppas att du får ordning på den till en relativt vettig kostnad.
 

rogart-63

Patek
Det är ingen kostnad som försäkringen har i sig, det är efter värdering och kostnadsförslag vad de är villiga att betala ut/ stå för :) Det känns väldigt skönt att man har valt att ha med drulle, annars skulle det förmodligen inte täckts.
Undrar om drulle täcker min blåsning jag gick på genom chrono24 ? Nä jag tror inte det själv . Bara jag som är en drulle som går på nåt sånt dumt misstag :mad: Bra där @Sandkvist . Skönt att det finns försäkringar ibland? Men attans dyrt blev det? Nästan så man tror att dom behöver byta allt?
 
Senast ändrad:
Undrar om drulle täcker min blåsning jag gick på genom chrono24 ? Nä jag tror inte det själv . Bara jag som är en drulle som går på nåt sånt dumt misstag :mad: Bra där @Sandkvist . Skönt att det finns försäkringar ibland? Men attans dyrt blev det? Nästan så man tror att dom behöver byta allt?
Blev väldans dyrt, men det är som sagt endast ett kostnadsförslag baserat på vad det kan tänkas kosta då skadan går så pass djupt i verket att urmakaren anser att hela verket måste blockas isär osv. Inte sagt vad som ska bytas osv än.
 
Då vart älsklingen hemma! :) Det var delen som @rogart-63 trodde det var och som behövde fixas ny osv! Blev klart genomgången samtidigt. Så skönt att ha henne hemma :3
IMG_4766[1].JPG
 

XMJan

Cartier
Skönt att det löste sig! Du har säkert skrivit det på något annat ställe men vilken diameter har klockan - utan krona? Älskar modellen!
/J
 
Topp