• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Par

Dacke

Omega
Köpte en klocka och jag har fått det allra bästa intryck. Varan motsvarade beskrivning, säljaren har varit tillmötesgående, hjälpsam och informativ. Har ansträngt sig mer än vad en köpare kan begära
100% GG som jag varmt rekommenderar. Tack Pär
 
  • Like
Reactions: par

Mr E

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka av @par , stod ut med många frågor från min sida och var mycket hjälpsam redan från första kontakt.


Stort Tack :)
 
  • Like
Reactions: par

JB_XII

Rolex
Köpte en klocka av @par
En smidig affär och snabb leverans.
Uppfattade säljaren som noggrann, tillmötesgående och trevlig vilket alltid är uppskattat. 100% GG i min bok :)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt Hifi av @par på distans. Väldigt trevlig kommunikation och hjälpsamhet från @pars sida.

Då vi bor långt ifrån varandra och en annan klocksnackare skulle förbi krokarna hos @par löste sig frakten väldigt smidigt.

Absolut en Goodguy! :)
 
  • Like
Reactions: par

supersu

Omega
Bought a Rolex from @par via mail. Communication was quick and excellent, shipping was fast, and the description was perfect! 10/10 100% GG :)
 
  • Like
Reactions: par

OC_Peter

Omega
2-Faktor
Köpte en Tudor av @par i riktigt fint skick som kom väl paketerad och levererad via Postnord Värdetransport, Allt fungerade perfekt och Pär är en riktig Goodguy som varit med länge. Han har mina varmaste rekommendationer och jag ser fram emot framtida affärer med honom.
 
  • Like
Reactions: par

North

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt utav @par i 20k klassen på distans och affären var förtroendeingivande och hade en tydlig och god kommunikation. Vi landade i en överenskommelse som gjorde båda parter nöjda helt enkelt :)
 
  • Like
Reactions: par

audotcom

Panerai
Köpt en klocka för strax över 20k av @par. Trevlig och tillmötesgående, klocka enligt beskrivning och väl paketerad. Inget dåligt att säga alls, helt klart en GG
 
  • Like
Reactions: par

MattNatt

Cartier
Köpt en Rolex. Gick bra fr. början till slut. Dinkan var dessutom i sjukt bra skick.

Känns inte som om det var sista dealen oss sinsemellan 👌😀
 
Topp