• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

parasec

Haft mÄnga trevliga konversationer med @parasec genom Ären, ofta om g-shocks men ibland om helt andra saker. Har inte blivit en AffÀr förrÀn nu. SÄlde en G-shock. Allt gick sÄklart supersmidigt. GG!

Har nu haft Àran att Àven sÀlja en klocka till @parasec !
Allt flöt pÄ helt perfekt. Snabb betalning och bra snack :)

Vi har pratat klockor lite allmÀnt i PM tidigare ocksÄ och Parasec Àr hur trevlig som helst! Rekommenderas och 100% GG!

Köpte en klocka lokalt av Parasec. Vi hade en trevlig pratstund under lunchen och klockan bytte Àgare utan knussel. Han Àr en redigt trevlig karl som jag gÀrna gör affÀrer med igen! Inga problem och 5 av 5 lÀnkbitar!

Köpte en Sinn av @parasec pÄ distans. Snabb och trevlig kommunikation hela vÀgen. Gör mer Àn gÀrna affÀr igen, allt igenom GG!

Jag har sÄlt en Àppelklocka till @parasec och det var en trevlig upplevelse frÄn början till slut. Trevlig och snabb kommunikation och snabb betalning.

Gör gÀrna affÀrer igen!

Köpte en Ginault av Mr @parasec
Mycket trevlig upplevelse frÄn start till mÄl.
Snabb leverans och Àrligt beskrivet skick.
En solklar goodguy i min bok :)

Tillbaka
Topp