Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är nog du som inte kan söka på internetPing. Jag är lite intresserad av den där Toric Chronografen! Ruskigt snygg!
Det finns dock inte så mycket info om dessa klockor. Eller så är det jag som inte kan söka på Internet.
Nån som har nåt tips om var man kan läsa mer om dessa?
Mvh.
RobE är ÅF för märket.Ping. Jag är lite intresserad av den där Toric Chronografen! Ruskigt snygg!
Det finns dock inte så mycket info om dessa klockor. Eller så är det jag som inte kan söka på Internet.
Nån som har nåt tips om var man kan läsa mer om dessa?
Mvh.
Blev det något köp?De kanske finns nån begagnad? Jag har kikat lite på c24 men det verkar bara vara "moderna" klockor, lite för utspaceade för mig.. chronographen i början av tråden var trevlig dock![]()

Var inne och kollade förut, stängde ner när jag såg "Parmigiani klocka pris"Med den här texten på Rob E:s hemsida förstår jag att inte fler köper PF. Katastrofalt dåligt skrivet med slarvfel, upprepningar och allmänt dåligt språk. Andas inte lyx för fem öre... "De klassiska Schweiziska märkena" med versal-S dessutom.
![]()
![]()
Var inne och kollade förut, stängde ner när jag såg "Parmigiani klocka pris".
Kikade på några Parmigiani modeller och wow. Villhöver suget för en Tondagraph GT annual calendar är stort just nu. De nya modellerna är också snygga.
Tråkigt att den enda återförsäljaren i Sverige inte verkar bry sig om hur man marknadsför märket.
(Stulen bild)![]()
![]()
Det stör inte mig särskilt mycket om jag ska vara ärlig, men kan hålla med om att det nog hade varit snyggare utan "month" på tavlan.Bara jag som tycker det är otroligt synd att de lagt till ordet "month" på tavlan? Det förstör hela estetiken tycker jag... Man förstår väl att det är månaden, vad annars skulle stå där?
ja hade varit klart snyggare utan det och bara centrerat de 3 bokstäverna för månaden i sub-dialen.Bara jag som tycker det är otroligt synd att de lagt till ordet "month" på tavlan? Det förstör hela estetiken tycker jag... Man förstår väl att det är månaden, vad annars skulle stå där?
Lyxigt monoton, älskar det!Dagens, en tidig Toric...
![]()
Rob Eng i stockholm som är AD? Fler AD i sverige?Känns som ett mycket trevligt märke.
Var och testade några modeller för någon vecka sen. Fastnade helt för Tonda PF Sport.
![]()
Rob stämmer bra.Rob Eng i stockholm som är AD? Fler AD i sverige?