• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Parmigiani-tråden

IMG_4472.jpeg

Ping. Jag är lite intresserad av den där Toric Chronografen! Ruskigt snygg!

Det finns dock inte så mycket info om dessa klockor. Eller så är det jag som inte kan söka på Internet.

Nån som har nåt tips om var man kan läsa mer om dessa?

Mvh.

Ping. Jag är lite intresserad av den där Toric Chronografen! Ruskigt snygg!

Det finns dock inte så mycket info om dessa klockor. Eller så är det jag som inte kan söka på Internet.

Nån som har nåt tips om var man kan läsa mer om dessa?

Mvh.
RobE är ÅF för märket.
Men jag skulle ju aldrig köpa en PF ny. Större bojsänke är nog svårt att hitta.

De kanske finns nån begagnad? Jag har kikat lite på c24 men det verkar bara vara "moderna" klockor, lite för utspaceade för mig.. chronographen i början av tråden var trevlig dock :)

Med den här texten på Rob E:s hemsida förstår jag att inte fler köper PF. Katastrofalt dåligt skrivet med slarvfel, upprepningar och allmänt dåligt språk. Andas inte lyx för fem öre... "De klassiska Schweiziska märkena" med versal-S dessutom. :bag:😞

1000028411.png
1000028412.png

Med den här texten på Rob E:s hemsida förstår jag att inte fler köper PF. Katastrofalt dåligt skrivet med slarvfel, upprepningar och allmänt dåligt språk. Andas inte lyx för fem öre... "De klassiska Schweiziska märkena" med versal-S dessutom. :bag:😞

1000028411.png
1000028412.png
Var inne och kollade förut, stängde ner när jag såg "Parmigiani klocka pris"😂.

Kikade på några Parmigiani modeller och wow. Villhöver suget för en Tondagraph GT annual calendar är stort just nu. De nya modellerna är också snygga.

Tråkigt att den enda återförsäljaren i Sverige inte verkar bry sig om hur man marknadsför märket.

(Stulen bild)
1000015636.jpg
1000015635.jpg

Var inne och kollade förut, stängde ner när jag såg "Parmigiani klocka pris"😂.

Kikade på några Parmigiani modeller och wow. Villhöver suget för en Tondagraph GT annual calendar är stort just nu. De nya modellerna är också snygga.

Tråkigt att den enda återförsäljaren i Sverige inte verkar bry sig om hur man marknadsför märket.

(Stulen bild)
1000015636.jpg
1000015635.jpg

Bara jag som tycker det är otroligt synd att de lagt till ordet "month" på tavlan? Det förstör hela estetiken tycker jag... Man förstår väl att det är månaden, vad annars skulle stå där?

Tillbaka
Topp