Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är inte det där Snorkfröken?![]()
Nu har jag lyckats synka den med telefonen, och gjort lite personliga inställningar. Idag ska den testas i diverse köpcenter då jag ska ut på
3-årsfödelsedagspresentjakt.
Lite tankar efter ett drygt dygns användning:
Jag gillar storleken, designen, finishen och hur den sitter på handleden. Läderbandet sitter kanonbra och är tjockt (bra!) och snyggt. Gillar att det är en "halvsmart" klocka men ser ut som en "riktig", ja ni förstår hur jag menar.
Det negativa är väl höjden vilket igentligen inte stör mig utan det är nog mer HUR den är hög. Den är skitful från "sidan".
![]()
T.o.m. Muminpappan ser skeptisk ut.
Hörs.
/c
Du har nog rätt. My bad. Kan tydligen inte min mumindal...Är inte det där Snorkfröken?
Mall of Scandinavia- skjut mig!
Tips på något bra ställe att käka på mottages tacksamt.
![]()
Tack så mycket för tipsen. Gillar också Printz men det var helt tomt där nu när jag passerade. Tror nog att lunch på vardagar är att satsa på där. Får se vad det blir.Jag gillar Printz...egentillverkade korvar i olika smaker med bara svenska råvaror och en himmelsk massa tillbehör till. Vet inte hur det är på helgerna men på vardagar till lunch är det buffé och då brukar det vara 4-5olika smaker på korvar, någon typ av gryta, ofta en karré eller liknande plus flertalet olika sallader/potatissorter/bulgur m.m. som tillbehör och kaffe och kaka till efterträtt.
http://mallofscandinavia.se/restaurant/printz
EDIT: Annars tycker jag att den stora fördelen med MoS är just maten och restaurangerna och att man inte är hänvisad till någon sunkig foodcourt där man knappt hör vad man säger. Souk, Klang Market och Indian Garden är också bra val.
Tack så mycket för tipsen. Gillar också Printz men det var helt tomt där nu när jag passerade. Tror nog att lunch på vardagar är att satsa på där. Får se vad det blir.
/c
Är inte det där Snorkfröken?
Just det, ja. Glömde hatten.Jo en Snorkfröken är det, utan tvekan! Muminpappan har dessutom alltid en svart hatt på sig.
Japp, det går att dricka ale och tända grillen med den!![]()
![]()
Härlig bild på det viktiga i livet!
Fast du kan väl ge ungen ett glas, måste väl vara tillräckligt gammal för att sluta med flaska?![]()
Bra observerat!![]()
Idag ska den testas i diverse köpcenter då jag ska ut på
3-årsfödelsedagspresentjakt.
/c
Jorå! Visst är funktionerna användbara. Funkar nog ganska bra till folk som jobbar på kontor framförallt. "Find My phone" funktionen är ju bra, dock upplevde jag att det kanske barn lite kort räckvidd på den.Har ännu inte provat men visst är det riktigt kul med Kronaby, hoppas att de lyckas! Tittar på bilder och läser lite så verkar det som de fått till en del schyssta klockor estetiskt, tänker framförallt på dressarna på läderrem. Tycker deras vinkel med dess semidigitala funktioner känns fräscht helt klart.
Ni som provat klockan. Hur upplever ni de digitala aspekterna, är det funktioner som är praktiskt användbara?
Kom igen nu Sverige!
![]()
Tackar, tackarVilken härligt dålig bild! Ingenting i fokus![]()
@Anders ForsbergTjenare!
Vem ska ha kronan efter mig? Hittar inte listan.