Hej Alla på KS! Nu är det dags för en ny passaround! Klockan i frågan är nya Tissot PRX med blå tavla och tack vare forumet sponsor @ERIKSON URHANDEL så har vi fått ett exemplar till ett väldigt bra pris! När alla fått prova klockan kommer denna att lottas ut bland deltagarna mer om detta kommer som PM till de som deltar.
Som sagt klockan i frågan är som sagt den nya Tissot PRX med blåtavla.
Info från Eriksons Urhandel
Urverk: Kvarts
Diameter: 40 mm
Tjocklek: 10,4 mm
Glas: Safir
Vattentäthet: 100 meter
Material: Stål
Reglerna är simpla!
För att anmäla sig svarar man på tråden här nere och det är först till kvarn som gäller då det endast finns 10 platser inklusive mig själv.
1. @DB15
2. @Dixie (som tack för hjälpen)
3. @HSK
4. @GossipGirl
5. @OscarSvensson123
6. @Facegravy
7. @Smeden
8. @Burnman
9. @Azaz
10. @Canee
Nu är det fullt! fort som fan gick det!
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL en superfin kväll!
Hälsningar
DB15
Som sagt klockan i frågan är som sagt den nya Tissot PRX med blåtavla.
Info från Eriksons Urhandel
Urverk: Kvarts
Diameter: 40 mm
Tjocklek: 10,4 mm
Glas: Safir
Vattentäthet: 100 meter
Material: Stål
Reglerna är simpla!
- 10 deltagare först till kvar som gäller.
- Varje deltagare får ha klockan i max 7 dagar.
- Vid överlämning sker detta F2F (Om man kan! jag/vi är väl medvetna om att vi lever i en pandemi) eller så skickas den väll packad tillsammans med verktyget REK! och endast REK! inget annat. Om detta inte följs och klockan försvinner kan du som postat med annat bli återbetalnings skyldig till övriga deltagare.
- För att delta i Passarounden bör du som deltagare ha en GG-Tråd här på forumet med GODA referenser.
- Klockan ska behandlas varsamt som om den vore din egna och vi är extra försiktiga med klockan när vi ska ta bort länkar osv.
- Varje deltagare skall posta minst 3 inlägg på den officiella passaroundsidan. 2 inlägg med bilder (1 eller fler) samt 1 inlägg med en kortare (eller längre om man känner för det) text där man skriver sina upplevelser/intryck om klockan (mao en mindre recession om man vill kalla det). om detta inte följs riskerar man att förlora sin lott i utlottningen av klockan
- Pris för deltagandet är 250kr och kommer att swishas till mig. När alla sedan swishat mig kommer jag att hämta ut klockan hos Erikssons Urhandel.
För att anmäla sig svarar man på tråden här nere och det är först till kvarn som gäller då det endast finns 10 platser inklusive mig själv.
1. @DB15
2. @Dixie (som tack för hjälpen)
3. @HSK
4. @GossipGirl
5. @OscarSvensson123
6. @Facegravy
7. @Smeden
8. @Burnman
9. @Azaz
10. @Canee
Nu är det fullt! fort som fan gick det!
Stort tack till @ERIKSON URHANDEL en superfin kväll!
Hälsningar
DB15
Senast ändrad: