• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Passaround - Nya Tissot PRX den Blåa, officiella anmälningstråden

Haha ja, bra snygg Tissot förövrigt!👏
Ja den ser spännande ut. Har kikat lite på den där och även wepme iron walker, tudor royal m.fl. Nyfiken på hur väl en integrerad länk och jag lirar tillsammans. Det enda negativa med tissoten som jag ser det nu är att det inte är HAQ. Det är lite trist kan jag tycka då de ser ut att lyckats bra i övrigt. Ska bli kul att få testa iaf👌🏻

Attans att man missade denna. Går i köptankar och hade ju varit smutt att få testa innan.
Ja ja, blir till att följa passarounden från sidan. Bra fixat!

Som sagt det gick verkligen undan! Jag kommer skicka ett PM till er senast imorgon som står på deltagarlistan för att ordna betalning.

Tack att för att så många visade intresse och till er som inte kom med så finns det möjlighet till att anordna en till passaround då @ERIKSON URHANDEL kan ordna en till PRX bara någon tar initiativet. Det här är min första gång jag anordnar en Passaround (har tidigare en gång anordnat KS-Secret Santa) och känner att jag inte vill ta mig vatten överhuvudet så för mig känns en klocka lagom till att börja med. Men som sagt möjligheten finns :D
Såg att @HSK kom med nu så vet inte om han är så sugen på att styra upp rond nummer 2.

Om inte kan jag tänka mig att göra det. @ERIKSON URHANDEL har ju bekräftat att dom kan tänka sig att ställa upp med en till klocka till.

Såg att @HSK kom med nu så vet inte om han är så sugen på att styra upp rond nummer 2.

Om inte kan jag tänka mig att göra det. @ERIKSON URHANDEL har ju bekräftat att dom kan tänka sig att ställa upp med en till klocka till.
Det spelar ingen roll, jag kan absolut tänka mig att styra upp det om ingen annan vill. ☺️ Om jag inte räknat fel så finns det redan nio deltagare till som anmält intresse så en andra omgång är väl mer eller mindre klar.

Det spelar ingen roll, jag kan absolut tänka mig att styra upp det om ingen annan vill. ☺️ Om jag inte räknat fel så finns det redan nio deltagare till som anmält intresse så en andra omgång är väl mer eller mindre klar.
Jag hakar gärna på om det blir en andra passaround. Har Wempe’n i blått så jag testar gärna Tissot i ljus tavla 😊

Kommer det en andra omgång kan jag tänka mig att vara med ifall det inte är fullt där också. Om någon är desperat och inte kommer med kan jag avstå för det är inte i närheten av livsviktigt för mig, men om det blir plats över...

Är onekligen lite nyfiken på detta underverk till klocka.

STORT tack till hedersknyfflarna hos @ERIKSON URHANDEL som var vänliga nog att sponsra med inte bara en utan två exemplar till kompispris och det blir därför en parallell passaround med den silverfärgade varianten (framröstad/lottad av deltagarna). 😍

2021-Tissot-PRX-silver.jpg

Uppsamlingsheatet består av inga mindre än:

@lofgreno
@Casual Bum
@Derix
@Lindellc
@JonathanR
@Staben
@Blackpercy
@-JL-
@Bramserud
@URsinne

STORT tack till hedersknyfflarna hos @ERIKSON URHANDEL som var vänliga nog att sponsra med inte bara en utan två exemplar till kompispris och det blir därför en parallell passaround med den silverfärgade varianten (framröstad/lottad av deltagarna). 😍

2021-Tissot-PRX-silver.jpg

Uppsamlingsheatet består av inga mindre än:

@lofgreno
@Casual Bum
@Derix
@Lindellc
@JonathanR
@Staben
@Blackpercy
@-JL-
@Bramserud
@URsinne
Sist man körde vitt var ju en Tissot Visodate. Det här blir intressant!

Tillbaka
Topp