• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Seiko SRPF71K1 - Inga platser kvar tyvärr!

S

Staafen

Guest
Hej alla glada KS'are!

Tänkte att det kan vara roligt med en passaround i dessa annars tråkiga tider! Klockan ifråga är en Seiko SRPF71K1 limiterad till 6500st. När vi är igenom alla 15 deltagare kommer en lycklig vinnare att utses!

SPRF71_Gaara.jpg


Regler:
• Max 15st deltagare, först till kvarn!

• Anmäl er i tråden och när ni fått klartecken är det bara att betala till BCF eller BRIS enligt nedan.

• Varje deltagare skänker 200kr (eller mer om man vill) till BCF eller BRIS (länkar nederst) och postar sedan skärmdump på inbetalningen i anmälningstråden.

• Varje deltagare har klockan i en 5-7 dagar och skickar den sedan vidare till nästa deltagare på listan via Postnords spårbara frakt (i samma kartong som den kom i). Adresser m.m. löser ni via PM. Start måndag 11/1.

• Vinnaren utses genom omröstning efter att alla har haft den så det kan vara bra att vara lite aktiv i passaroundtråden när man har klockan. Ta lite fina bilder och skriv kort vad ni tycker om den.

Hoppas att ni tycker att detta kan bli en rolig grej!

BCF:

BRIS:

20201230_201854-01.jpeg
20201230_202033-01.jpeg
20201230_202322-01.jpeg
20201230_202927-01.jpeg
20201230_202700-01.jpeg
20201230_202405-01.jpeg
 
Senast redigerad av en moderator:
Grymt initiativ @Staafen och en käcker klocka. Självklart är jag med med förbehåll mot ev deltagande i #OWGMarch. Jag skulle kunna tänka mig att köra tidigt i fältet för att minimera en sådan krock. Brukar dessutom sällan köra mer än 2-3 dagar på de passarounds jag varit med i.

9B02A4DA-5969-4F78-AFF6-419F7A61E601.png
2E04BF36-43BB-434F-869D-DC46CCD0E08F.png
Jätteroligt att du är med och roligt att du gillar initiativet! 🙏🏼 Det får inte krocka med OWG så isf får vi lägga om eller i värsta fall pausa. Jag kan lägga dig som nummer 5 om du vill?
 
Jätteroligt att du är med och roligt att du gillar initiativet! 🙏🏼 Det får inte krocka med OWG så isf får vi lägga om eller i värsta fall pausa. Jag kan lägga dig som nummer 5 om du vill?
Läste precis lite i uppsnackstråden för årets upplaga av galenskapen. Det är inte säkert jag är med i självplågeriet igen. 5:a blir bra!
 
Hallå hallå! Grymt upplägg med klocktestande och att bra organisationer får lite pengar!! Vill givetvis vara med på det!!
BC92B526-B3B8-4DC9-BE25-16A924693CB3.png
4DF6839C-6285-4843-8D01-CE0C2BBF43A3.jpeg
 
Hade gärna varit med, speciellt i form av någon som har sett alla hundratals Naruto i yngre dagar. Men passarounds där man vinner genom att ta finast bilder är ett koncept jag är emot då det alltid blir de fotointresserade som vinner....
 
Hade gärna varit med, speciellt i form av någon som har sett alla hundratals Naruto i yngre dagar. Men passarounds där man vinner genom att ta finast bilder är ett koncept jag är emot då det alltid blir de fotointresserade som vinner....
Klart du ska vara med! Det behöver absolut inte vara den finaste bilden som vinner, det kan vara en bra skriven text eller rolig bild med. Det är ju upp till alla som röstar att avgöra. 😃
 
Tillbaka
Topp