• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Passaround Seiko SRPF71K1 - Inga platser kvar tyvärr!

Ändring: Vi fyller upp med 15st.
 
Senast redigerad av en moderator:
Du är uppskriven, bara att dra en Swish och posta skärmdumpen. 😃
Screenshot_20210107-0824592.png
 
Då är det 15 av 15 deltagare anmälda och vi kör igång på måndag 11/1. Det är turordning enligt inlägg nr.2 och jag kommer sätta upp en passaround-tråd inom kort. 😃

Jätteroligt att ni är på, det ska bli roligt att se era bilder och inlägg!
C393.gif
 
Då är det 15 av 15 deltagare anmälda och vi kör igång på måndag 11/1. Det är turordning enligt inlägg nr.2 och jag kommer sätta upp en passaround-tråd inom kort. 😃

Jätteroligt att ni är på, det ska bli roligt att se era bilder och inlägg!
C393.gif
Grym uppladdning och snyggt ordnat @Staafen !
Förste man ut här så det känns lite extra pirrigt :D Min förväntan med deltagandet är att få lära mig mer på temat Manga, medans mitt egna bidrag förhoppningsvis blir några trevliga bilder + intryck på klocka och tecknat. Och givetvis är jag en obotlig Seiko-fantast.
Lets go!
 
Då är det 15 av 15 deltagare anmälda och vi kör igång på måndag 11/1. Det är turordning enligt inlägg nr.2 och jag kommer sätta upp en passaround-tråd inom kort. 😃

Jätteroligt att ni är på, det ska bli roligt att se era bilder och inlägg!
C393.gif
Grymt!! Ändra trådrubrik innan du får 45 veckors passaround ist ☺️
 
Tillbaka
Topp