S
Staafen
Guest
Ändring: Vi fyller upp med 15st.
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, men ge det dagen ut!Om det inte tillkommer någon under dagen kanske vi kan stanna på 12 personer. Mindre pengar till BCF eller BRIS men kortare tid och större chans att vinna klockan.
Vad säger ni?
Eller en dag till?Absolut, men ge det dagen ut!![]()
Absolut, men ge det dagen ut!![]()
Absolut, vi har en två till nu så bara en plats kvar.Eller en dag till?
Du är uppskriven, bara att dra en Swish och posta skärmdumpen.Jag är på om plats finns kvar.
Du är uppskriven, bara att dra en Swish och posta skärmdumpen.![]()
Vad roligt!Jag är gärna med om det fortfarande är möjligt!
Här kommer dessa också! Väldigt bra initiativ måste jag hålla med alla andra om! Det ska verkligen bli kul - med min första passaround.![]()
Stort tack!
Grym uppladdning och snyggt ordnat @Staafen !Då är det 15 av 15 deltagare anmälda och vi kör igång på måndag 11/1. Det är turordning enligt inlägg nr.2 och jag kommer sätta upp en passaround-tråd inom kort.
Jätteroligt att ni är på, det ska bli roligt att se era bilder och inlägg!
![]()
Jag har inte stenkoll själv om jag ska vara ärlig men jag återkommer med mer info även gällande det.Vad heter serien som klockan är baserad på? Känner att jag måste se ett avsnitt för att vara en värdig bärare av klockan![]()
Serien heter Naruto, Gaara dyker upp först i episod 20Vad heter serien som klockan är baserad på? Känner att jag måste se ett avsnitt för att vara en värdig bärare av klockan![]()
Det är lugnt jag har koll åt digJag har inte stenkoll själv om jag ska vara ärlig men jag återkommer med mer info även gällande det.![]()
Serien heter iaf Naruto och är jättestor!Vad heter serien som klockan är baserad på? Känner att jag måste se ett avsnitt för att vara en värdig bärare av klockan![]()
Jag måste säga att just Gaaraklockan är den snyggaste av de som släppts i Narutoserien.Serien heter Naruto, Gaara dyker upp först i episod 20![]()
Det håller jag nog med dig om!Jag måste säga att just Gaaraklockan är den snyggaste av de som släppts i Narutoserien.
Grymt!! Ändra trådrubrik innan du får 45 veckors passaround istDå är det 15 av 15 deltagare anmälda och vi kör igång på måndag 11/1. Det är turordning enligt inlägg nr.2 och jag kommer sätta upp en passaround-tråd inom kort.
Jätteroligt att ni är på, det ska bli roligt att se era bilder och inlägg!
![]()
Tack min vän!Grymt!! Ändra trådrubrik innan du får 45 veckors passaround ist![]()
Jag vet att du har bra koll på detta så du får gärna berätta lite vid tillfälle! Vi kan ta det i nästa tråd dock.Serien heter Naruto, Gaara dyker upp först i episod 20![]()