Mvnordlander
Basic
Ja, ja, ja. Lägger till en bild på det.3800 i gulguld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, ja, ja. Lägger till en bild på det.3800 i gulguld
5726 med grå tavla och länk. Överlägset snyggast, symmetri!
![]()
Förstör mig inte på 5712an, är det bara jag som tkr att den är för klottrig?Lätt 5712 som etta.
![]()
5711 som andraval. 3800 & co är för små..
![]()
Edit: ovanstående gäller under förutsättning att vi talar om stålmodeller och så långt söderut om halvmiljonen som möjligt..
Edit 2: Ja ok då, får väl ge @Ernesto den; på taniga handleder sitter 3800 bra..![]()
Den kan säkert för många ge det intrycket på bild, även jag tyckte så i viss mån.Förstör mig inte på 5712an, är det bara jag som tkr att den är för klottrig?
Nautilus skall vara tunn och smäcker. Mao går samtliga modeller över 10mm bort.
Min favorit är 5712 (föga förvånandsvärt)
![]()
![]()
![]()
![]()
Sitter tom bra på en späd hustru
![]()
Den är ju betydligt större än en 3800 thoStorleksmässigt som en 3800 men fet som en gris.. går fetbort![]()
Den är ju betydligt större än en 3800 tho
En modern ap bör väl bäras rätt mycket större än en halvgammal nautilus även om de har samma mått på papper?Ungefär samma, 36-37??
Fast iom att 15450 är en tjockis på nästan 10mm känns den som en trave mynt på handleden i jämförelse
Så är det, men de bär så sjukt olika.En modern ap bör väl bäras rätt mycket större än en halvgammal nautilus även om de har samma mått på papper?
3800 bär ju typ som en 34mm Rolle, mindre än en DD iaf. 14790 etc som är 36mm AP bär större än DD så det borde rimligtvis 15450 också göraUngefär samma, 36-37??
Fast iom att 15450 är en tjockis på nästan 10mm känns den som en trave mynt på handleden i jämförelse
3800 bär ju typ som en 34mm Rolle, mindre än en DD iaf. 14790 etc som är 36mm AP bär större än DD så det borde rimligtvis 15450 också göra
Men håller med om att 15450 absolut inte platsar som konkurrent till en Nautilus