• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Patek Philippe 5035R

linus84

Basic
Pris
220000
Returpolicy
Enligt överenskommelse.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej,

Ska nu sälja min klocka då jag har en liten dotter som gillar att pilla på allt som kommer i hennes väg. Detta föranleder till att klockan inte kommer till användning tyvärr.

Klockan är i ruskigt bra skick och fungerar klanderfritt. Tavlan är hel och fin och likaså boett. Bärs som en dröm med sina 37mm och 10.5mm tunn. Denna kombo med roseguld och svart tavla är riktigt trevlig. Jag är inte intresserad av att någon ska förmedla den åt mig för ett underpris (med all respekt) utan vill sälja till någon som verkligen vill ha och kommer uppskatta den. Klockan finns i Sthlms området.

Pris 220.000kr

Bilagor

• IMG_8769.png
    IMG_8769.png
    799.4 KB · Visningar: 1
  • IMG_8767.png
    IMG_8767.png
    544.2 KB · Visningar: 1
  • IMG_8766.png
    IMG_8766.png
    606.3 KB · Visningar: 1
  • IMG_8765.png