• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Patek Philippe Aquanaut 25 år – Oälskade lillebror idag ouppnåelig

Hade PP skippat isen på bezeln hade den gissningsvis blivit nästan lika hajpad som tidigare vattennötter

Men den lanseras som en dalklocka?
Blev nautilus för damen en hit för män?
Nej men de gamla modellerna är väldigt små. De nya är 38,8 mm och tjejer har börjat använda herrstorlekar mer och mer. Samt att den liknar herrmodellen i designen. Jag tror det kommer bli en eftertraktad modell vad gäller design, men är lite tveksam då det är quartz. Men det kanske inte spelar någon roll idag då varumärket Patek är så starkt?

Nej men de gamla modellerna är väldigt små. De nya är 38,8 mm och tjejer har börjat använda herrstorlekar mer och mer. Samt att den liknar herrmodellen i designen. Jag tror det kommer bli en eftertraktad modell vad gäller design, men är lite tveksam då det är quartz. Men det kanske inte spelar någon roll idag då varumärket Patek är så starkt?
Om alla har diamanter kommer det stoppa mer än verket om jag får gissa. Modellen så hajpad att jag tror folk kan leva med kvarts. Men den lär vara billigast i sin storleksklass så.

Om alla har diamanter kommer det stoppa mer än verket om jag får gissa. Modellen så hajpad att jag tror folk kan leva med kvarts. Men den lär vara billigast i sin storleksklass så.
Du har nog rätt att stenarna är ett större hinder än urverket. Men följer man trenderna utomlands så börjar stenar bli mer och mer accepterat. Det kommer nog komma hit också. Kollar man för 10 år sedan så var det få personer som hade guld, nu är det fullt gångbart. Det ska bli intressant att följa utvecklingen på damsidan.

Såg på husdrömmar igår och noterade att Gert Wingårdh har en Aquanaut hängandes uppochner på armen haha.

Hade helt glömt av att även jag skrev en liten dragning om vattennöten för cirka tre år sen!

Hade helt glömt av att även jag skrev en liten dragning om vattennöten för cirka tre år sen!

Tack för den! Bumpade tråden :)

Tillbaka
Topp