Trulli
Basic
Ja precis (tror inte den tilltalar män direkt). Kommer den sälja bra? Kommer den bli hypad som de andra populära modellerna?Bli en hit? För damer menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis (tror inte den tilltalar män direkt). Kommer den sälja bra? Kommer den bli hypad som de andra populära modellerna?Bli en hit? För damer menar du?
Iom att den är i herrstorlek, och ingen liten heller, så kommer den bli dyr.Ja precis (tror inte den tilltalar män direkt). Kommer den sälja bra? Kommer den bli hypad som de andra populära modellerna?
Men den lanseras som en dalklocka?Iom att den är i herrstorlek, och ingen liten heller, så kommer den bli dyr.
Nej men de gamla modellerna är väldigt små. De nya är 38,8 mm och tjejer har börjat använda herrstorlekar mer och mer. Samt att den liknar herrmodellen i designen. Jag tror det kommer bli en eftertraktad modell vad gäller design, men är lite tveksam då det är quartz. Men det kanske inte spelar någon roll idag då varumärket Patek är så starkt?Men den lanseras som en dalklocka?
Blev nautilus för damen en hit för män?
Om alla har diamanter kommer det stoppa mer än verket om jag får gissa. Modellen så hajpad att jag tror folk kan leva med kvarts. Men den lär vara billigast i sin storleksklass så.Nej men de gamla modellerna är väldigt små. De nya är 38,8 mm och tjejer har börjat använda herrstorlekar mer och mer. Samt att den liknar herrmodellen i designen. Jag tror det kommer bli en eftertraktad modell vad gäller design, men är lite tveksam då det är quartz. Men det kanske inte spelar någon roll idag då varumärket Patek är så starkt?
Du har nog rätt att stenarna är ett större hinder än urverket. Men följer man trenderna utomlands så börjar stenar bli mer och mer accepterat. Det kommer nog komma hit också. Kollar man för 10 år sedan så var det få personer som hade guld, nu är det fullt gångbart. Det ska bli intressant att följa utvecklingen på damsidan.Om alla har diamanter kommer det stoppa mer än verket om jag får gissa. Modellen så hajpad att jag tror folk kan leva med kvarts. Men den lär vara billigast i sin storleksklass så.
Tack för den! Bumpade trådenHade helt glömt av att även jag skrev en liten dragning om vattennöten för cirka tre år sen!
Patek Philippe Aquanaut - Hur började det?
Förord Patek Philippe är ett av världens mest eftertraktade klockmärken och anses tillhöra det absoluta toppskiktet inom den horologiska världen. Jag har under den senaste tiden fått upp ögonen för varumärket och valde i samband med detta att göra en lite närmare efterforskning kring den modell...klocksnack.se