• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Patek Philippe Aquanaut 5165A

Whedda

Rolex
Pris
360000kr
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Lägger ut min Patek Philippe Aquanaut 5165A för försäljning då annat är på ingång.

Klockan som mäter 38 mm är en ”transitional model” producerades under endast 5 års tid vilket gör den till betydligt mer ovanlig än den modernare 5167A. Storleken gör den också till ett spännande alternativ som sitter utmärkt på de flesta handleder. Tavlan skiftar beroende på ljuset mellan brun/grått och svart.

Modellen är kanske mest känd från bärare som Paul McCartney och mitt exemplar är fullset från 2009 i mycket bra skick med endast små bruksspår. Den har det moderna 324-verket som även sitter i 5167 men som passar den mindre boettformen betydligt bättre. Klockan har ingen dokumenterad servicehistorik men var enligt förra säljaren i princip oanvänd och den håller tiden väl med godkänt trycktest i somras.

Gummibandet är kortat efter mig men skulle det behövas bjuder jag på ett nytt gummiband från Patek så att storleken kan anpassas efter köparen.

Klockan ligger i bankfack och kan med viss framförhållning visas i Stockholmsområdet.

Pris: 360’000kr eller ge mig ett rimligt bud.

5278BB8F-AE79-48CB-99F9-E9ADA98DC5CF.jpeg


D8A52522-FBDA-48CF-87AF-B4A49B99E277.jpeg


3B94CBEA-7609-443C-88F6-1779698B3603.jpeg
 
Topp