• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Patek Philippe Aquanaut 5167 (5167A-001)

Jarran

Omega
2-Faktor
Pris
199000
Returpolicy
Ingen retur vid F2F affär Klockan är felfri och fungerar utmärkt.
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter att ha varit OWG i två år, är jag nu redo att sälja min PP Aquanaut (fullset med leveransbox, ytterbox, cert, hangtag mm - se bilder) som jag haft sedan den var ny. Uttagen i mars-2016 och passar handled på ca 16,5-17,0 cm.
Klockan går utmärkt och är i bra skick. Det finns en liten repa i borstningen mellan kl 6-7 som endast syns i vissa vinklar och små repor av användning på den högpolerade delen av viklåset. Klockan är visad för två olika handlare i juli månad och bägge gav omdömet att klockan är i gott skick. Bifogade foton är tagna idag.

Pris 199.000 kr. Primärt tänker jag mig en affär utan byte. Delbyten som dock eventuellt kan övervägas är nyare Audemars Piguet 15400 (stål alt roséguld/läder) eller nyare Rolex i stål.

Bor i Småland, men är beredd att resa för en F2F-affär med seriös köpare.
(Edit 25/7: förtydligande om eventuella delbyten)

Detaljbild 1_ 20180724.jpg
Detaljbild 2_ 20180724.jpg
Detaljbild 3_20180724.jpg
 
Senast ändrad:
Topp