• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Kan inte släppa denna modell...
Skulle väldigt gärna prova en 3800 i stål... Är det ngn som har en som vill bli bjuden på en kaffe inne i stan någon dag under hösten?

LuxuryWatches har ju alltid svinhöga priser på äldre ur, men kan man få en fin för 150 nuförtiden? Kollade äldre auktioner häromdagen och såg att dessa gick för typ 60 för bara ett par år sedan :(

Att kronan stärks nu borde ju kunna få ner priserna något...?

Edit: Denna såldes i somras, fullset för nu motsvarande 91k...
http://chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?page=1;md=read;id=71484
Känns iofs sjukt billigt?
Tjo, skulle väl visserligen gå att ordna. Men varför inte gå in på Luxury Watches och prova?
/j
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
@Cliff vad gör du? Inte ska du sälja den där!
https://klocksnack.se/threads/patek-nautilus-3800.80773/
Grym klocka, är nästan sugen på att ta över den men varför vill du göra dig av med den?
Tack :) Jag älskar den och kommer aldrig hitta en så fin 3800 igen. Så eftersom jag egentligen inte behöver sälja den så har jag bestämt mig för att behålla den. Eller rättare sagt så tyckte min livskamrat att jag skulle sluta spela martyr och behålla klockan tills jag verkligen var färdig med den.. ...och det kan ju ta flera generationer. :D @Mw79
 
Senast ändrad:

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Tack :) Jag älskar den och kommer aldrig hitta en så fin 3800 igen.
Men min markentrepenör och byggare vill ha stora summor för en Attefallare. Så jag biter i det extremt sura äpplet och frigör en del av pengarna för jag vill inte öka belåningen.
Är jag för billig??? :) Går den inte på KS så får LW chansen. Till samma peng.
Tråkigt men ibland gör sig världen utanför klockträsket sig påmind. Men man får hoppas att den stannar kvar på KS.

Lite roligt föresten att min VC fick vara med på bild i annonsen :)
 

Cliff

Panerai
2-Faktor
Tråkigt men ibland gör sig världen utanför klockträsket sig påmind. Men man får hoppas att den stannar kvar på KS.

Lite roligt föresten att min VC fick vara med på bild i annonsen :)
Yes, lite trist att släppa den, men det är för en god investering. Första gången jag lensar klockkontot. :( KS får chanson ett tag, sedan hamnar den hos en handlare. Ha ha såklart man vill snylta lite av glansen från din VC :D
 

Igge

Panerai
Yes, lite trist att släppa den, men det är för en god investering. Första gången jag lensar klockkontot. :( KS får chanson ett tag, sedan hamnar den hos en handlare. Ha ha såklart man vill snylta lite av glansen från din VC :D

Din Patek ser fantastisk fin ut, blev helt torr i munnen när jag såg annonsen.
Vet inte hur jag ska tolka den reaktionen ;P
 
Topp