Tror inte det är någon större skillnad? Vad sitter du på för data?Intressant att service på en 5711 är billigare än service på en basic AP RO...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror inte det är någon större skillnad? Vad sitter du på för data?Intressant att service på en 5711 är billigare än service på en basic AP RO...
Tror inte det är någon större skillnad? Vad sitter du på för data?
List? Hos vem? Vad ingår?10300sek för en 15300ST.
List? Hos vem? Vad ingår?
Mao haltar ditt påstående lite då vi inte vet vad vi jämför?Nymans.
Exakt vad som ingår låter jag vara osagt.
Lite det jag skulle gissa, men jag vet inte. Nymans tog väl 5' för poleringen?Gissar att en AP RO har en högre kostnad för polering än en Nautilus, kan det stämma?
Det var vad jag hade för mig men jag blev rättad:7000 tror jag.
5 lök tar dom!
Hämtat från deras sida förvissoDet var vad jag hade för mig men jag blev rättad:
List? Hos vem? Vad ingår?
Man polerar ändå inte så det är 10k vart sjunde år typ istället för 5k. Mindre än en tusenlapp i skillnad per år att ha en AP istället för typ en Rolex. Det är absolut jävligt dyrt men det känns inte som en dealbreaker om jag gillar klockan.Nästan 14k för en service svider det måste erkännas. Och det är på en 15300, undrar vad en 15002/14802/15202 kostar? Eller en 5402 för delen. Nä, AP prisar ut sig själva från min plånbok tyvärr.
Man polerar ändå inte så det är 10k vart sjunde år typ istället för 5k. Mindre än en tusenlapp i skillnad per år att ha en AP istället för typ en Rolex. Det är absolut jävligt dyrt men det känns inte som en dealbreaker om jag gillar klockan.