Bytt till svart datum?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bytt till svart datum?
Åt vilket håll ska egentligen öppningen på spännet peka på en 5711 och 5712. Mot klockan 12 eller 6?
Köpte grönt gummi idag, redo för sommaren
Tackar - få se hur lång tid innan det svarta åker på igenMycket snyggt!!
Vill också ha. Gissar att det inte är halva prisetKöpte grönt gummi idag, redo för sommaren
Så jävla bra den blir på grönt band.Köpte grönt gummi idag, redo för sommaren
Snygga armband! Var hittade du dem?Köpte grönt gummi idag, redo för sommaren
Tror jag köpte här, minns inte riktigt var alla kommer ifrånSnygga armband! Var hittade du dem?
Vad listar ett gummi?Köpte grönt gummi idag, redo för sommaren
3600kr på Bo Bergggen i alla fallVad listar ett gummi?
2500kr hos Rob E.3600kr på Bo Bergggen i alla fall
Även gröna?2500kr hos Rob E.
Kom igen nu @Guskleto och bjud på lite bilder på din nya PP!
Här kommer en bild på min 5167R (fick räcka med en bild på spännet denna gång).
Bomba här med dåJag bombar ju bilder på Insta.
Ah vet ej, för svarta iaf. Jävla dyr grön färg annars..Även gröna?
Vet inte om det är mer limiterat eller ej. Det borde ju vara samma pris kan man tycka mellan två PP AD i samma stad (antar att PP sätter pris på banden)Ah vet ej, för svarta iaf. Jävla dyr grön färg annars..
Jo, men när du säger det har jag ett svagt minne av att det svarta kostar 3.100kr på Bo B..Vet inte om det är mer limiterat eller ej. Det borde ju vara samma pris kan man tycka mellan två PP AD i samma stad (antar att PP sätter pris på banden)
5712 va?Jag bombar ju bilder på Insta.
Men tänk på oss som inte är så hippa att vi har Instagram men ändå suktar efter Patek.Jag bombar ju bilder på Insta.
Skulle nog knallat till Rob oxå, men lite sent nu.Jo, men när du säger det har jag ett svagt minne av att det svarta kostar 3.100kr på Bo B..
Det får vi verkligen hoppas! Lär ligga osåld en stund, är ju inte supersvårt att hitta för under halva priset...Toppnotering (prissättning) för en 3800 i stål va?
/j
Det där var lite väl, man får en i guld för nästan samma pengar. Att 3800r sedan har gått upp väldigt mycket i pris de senaste åren är en sak men inte riktigt så mycket.Toppnotering (prissättning) för en 3800 i stål va?
/j
Tror du får ganska svårt att hitta en för under halva priset om det inte är ett renoveringsobjekt. Men man behöver inte gå så väldigt långt över halva priset för att hitta en.Det får vi verkligen hoppas! Lär ligga osåld en stund, är ju inte supersvårt att hitta för under halva priset...
Länka gärna, så tar jag två!Det får vi verkligen hoppas! Lär ligga osåld en stund, är ju inte supersvårt att hitta för under halva priset...
Det är ett tag sedan jag hade koll på dessa men min minnesbild var att de kunde hittas för under 100. Ser dock ut som det har ändrats något men över 200 känns extremt ändå.Länka gärna, så tar jag två!