• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Patinatävling.

Patrik J

Rolex
Gilt-patina.
1CptAWy.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
VI HAR EN VINNARE. Jag valde ut de fem bästa och lottade ut namn på åkarna i femmilen till dem. _jonte fick Northug och vi såg ju alla hur den där jävla norrbaggen kom på slutet.

PM:a adress så kommer kepsen innan jul.

Yonsson fick tillsammans med Masterkillah den ej så ärofyllda uppgiften att vara föråkare i neongröna dräkter. Maken till dåliga bidrag har jag aldrig skådat. Yonsson vann!
 

_jonte

Patek
VI HAR EN VINNARE. Jag valde ut de fem bästa och lottade ut namn på åkarna i femmilen till dem. _jonte fick Northug och vi såg ju alla hur den där jävla norrbaggen kom på slutet.

PM:a adress så kommer kepsen innan jul.

Yonsson fick tillsammans med Masterkillah den ej så ärofyllda uppgiften att vara föråkare i neongröna dräkter. Maken till dåliga bidrag har jag aldrig skådat. Yonsson vann!
Skoj, man tackar! Inte illa att ens hamna bland topp 5 bland alla grymma bidrag. :)

En bild till från igår..

IMG_20150228_163620_2%20%282%29.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Verk: 106 50 P-6, serialnumber: 3649123, -47. Jo dom påminner om varandra, Trattenfynd 50:-

P1290021.JPG

106 i min med (sub sek) och har för mig det också var en 47a. Tänkte mer på boetten som är lite speciell, du har inte sprungit på någon text eller gammal reklam eller liknande?

50:- var ett riktigt kap! Grattis!
 
Topp