eblomgren
Basic
- Pris
- 3000
- Returpolicy
- Självklart om något i beskrivningen inte skulle stämma.
- Bilder Skickat
- Ja
MÅSTE försöka minska ner samlingen lite och därför testar jag att se om det finns något intresse för, enligt mig, en av forumets snyggare klockor, nämligen en Paul Garnier World Timer.
Denna guldpläterade läckerbit från den franska urmakaren Paul Garnier mäter det perfektdressiga måttet av 35 mm utan krona och är i riktigt bra skick för att vara från 1960-talet. Men det som verkligen gör att denna dinga sticker ut enligt mig är den annorlunda men starka kontrasen mellan den blanksvarta tidsskivan mot den silver/porslinsfärgade urtavlan.
Just nu sitter det på en sliten struts.
Så, vill du dra till dig blickarna i cocktailbaren samtidigt som du skrytsamt stoltsera vad klockan är i San Francisco, Sydney eller Moskva är detta det självklara valet för dig!
Märke: Paul Garnier
Ålder: 1960-tal
Urverk: Manuellt mekaniskt Durowe 391-1, 17 jewels
Storlek: 35 mm (utan krona)
Ursprungsland: Frankrike
Pris: 3000 kr
F2F I Stockholmtrakten eller valfri frakt på köparens bekostnad.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/eblomgren.83005/
Denna guldpläterade läckerbit från den franska urmakaren Paul Garnier mäter det perfektdressiga måttet av 35 mm utan krona och är i riktigt bra skick för att vara från 1960-talet. Men det som verkligen gör att denna dinga sticker ut enligt mig är den annorlunda men starka kontrasen mellan den blanksvarta tidsskivan mot den silver/porslinsfärgade urtavlan.
Just nu sitter det på en sliten struts.
Så, vill du dra till dig blickarna i cocktailbaren samtidigt som du skrytsamt stoltsera vad klockan är i San Francisco, Sydney eller Moskva är detta det självklara valet för dig!
Märke: Paul Garnier
Ålder: 1960-tal
Urverk: Manuellt mekaniskt Durowe 391-1, 17 jewels
Storlek: 35 mm (utan krona)
Ursprungsland: Frankrike
Pris: 3000 kr
F2F I Stockholmtrakten eller valfri frakt på köparens bekostnad.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/eblomgren.83005/