• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Paul Picot

Här är bild på klockelä, hm klockan!
F88AC34A-F8E9-4AA7-A140-AA3F9F5C3E9D.png

Vet inte, men för mig käns den som en klocka för den som vill ha AP, Sub och Yacht Master, men bara en klocka.
Så, blä!

Hittade förvånansvärt lite info om den, Förstår vad du menar, tavlan och bezelen! Känns som ett hopkok, men finner den ändå på nåt konstigt sätt lite tilltalande! Ingen som har haft en från samma brand, som kan ge lite input?

Stor variation och ofta lite vild design. Mest ETA-urverk som jag har förstått det.
Personligen skulle jag föredra något mindre klossigt och mer urmakarkonstnärligt om den skulle ha lite av den stilen i den prisklassen:

maxresdefault.jpg

chopard_image.4185883.jpg

Senast ändrad:
Jag har en!
Paul Picot Le Plongeur C-Type 4117 Limited Edition.
Nyvärde ligger på 30-32k och dom funkr alldeles perfekt! Snygga, schyssta och sköna... rekomenderar 100%!
Dock har jag haft på mig andra klockor så som rolex, hublot, ap, zodiac osv...
prismässigt är Paul Picot billigare, men sitter exakt likadan som dom andra!

Jag har en!
Nyvärde ligger på 30-32k och dom funkr alldeles perfekt! Snygga, schyssta och sköna... rekomenderar 100%!

Har du lust att slänga upp lite bilder här?

Jag har en!

Hur är länken och låset btw?

Tillbaka
Topp