• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pawwen

Time4JC

Breitling
Gjorde en bytes affär. Allt funkade klockrent och klockan var enligt beskrivning. Väldigt bra kommunikation, klockan packades väl och skickades till mig. Mycket nöjd, ger mina bästa rekommendationer.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Fantastisk köpare som jag rekommenderar till 200% Swish innan sedan skickade jag klockan och allt gick som smort!
200% goodguy :)
 

Reverso

Panerai
Goodguy!

Har precis genomfört en snabb och smidig affär med Pawwen där jag stått som säljare.

Jag rekommenderar honom till 100%
 

MickeJ

Panerai
Jag fick förtroendet att göra ett band till Pawwen. Trevlig kontakt och smidig affär, 100% GG. :)
 

frasse

Cartier
Köpte en klocka i 3000kr klassen.
Helt i utlovat skick.
Paketet kom så välförpackat att det var på elitnivå.
 

donnie

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Gjort ett byte med Pawwen i 15k klassen på distans, allt fungerade prickfritt inga konstigheter!
100% Goodguy som jag gärna gör affär med igen om tillfälle ges:)

Med vänlig hälsning
donnie
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Sålt en Seiko Samurai till @Pawwen. En av de absolut snabbaste och smidigaste affärerna jag gjort. Inga konstigheter, bara en bra deal. Goodguy!
 

Flightattendant

Breitling
Efter ett tragiskt inbrott i min lägenhet.
Där klockor va det som stulits så ville försäkringsbolaget ha massa intyg.
Efter ett kort samtal med pawwen på telefon så fick jag intyg på en klocka jag bytt med pawwen. Super smidig kille!
Lätt att säga Good Guy efter en smidig affär.. Men det är något hänt som man lägger vikt på ordet good guy. Kan inte rekommendera denna säljare nog!
 

joelgustav

Breitling
Köpte en klocka av Pawwen. Levererad välpaketerad med Postnords värdefrakt. Helt enligt beskrivning, bra kommunikation och leverans på två dagar efter swish. Rekommenderas starkt!
 
C

Coach

Guest
Sålde en klocka till denna herre och det var en snabb betalning och tydlig kommunikation hela vägen.
En goodguy helt enkelt :)
 

JesperO

Rolex
Sålt en GS till Pawwen - ypperligt smidig affär, bra kommunikation och trevligt rakt igenom.
Skulle gärna göra affärer med honom igen - 100% GG i min bok!
 

VWatchie

Breitling
Köpte en Maurice Lacroix Aikon 42mm av @Pawwen. Snabbt och smidigt. Proffspackat. Bra kommunikation. Fick precis vad jag hoppats på. Supernöjd. Rekommenderas!
 

Brus Lee

Cartier
2-Faktor
Köpte en Seiko av denne herre. Bra kommunikation, trevlig och kanske den mest välpaketerade försändelse jag hittills fått 😁

100% GG som jag gärna gör affär med igen.
 
Topp