• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pay-it-forward

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Jag börjar!
image.jpeg
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Vänta på din tur! En sak i taget annars blir det en jäkla röra. :)
Tanken är väl att @Kejsaren lägger ut ett nytt föremål eftersom han "tog" klockan? Eller missuppfattar jag upplägget? Kul idé.
Om man bara vill lägga ut något som man vill skänka ha måste man ju få göra det. Annars måste @natovintage säga jag tar den på @Kejsaren s natoband (eller vad det nu blir han lägger ut) för att få lägga ut nåt. Det är väl bara citera det man vill ha.
 

holma20

Panerai
Om man bara vill lägga ut något som man vill skänka ha måste man ju få göra det. Annars måste @natovintage säga jag tar den på @Kejsaren s natoband (eller vad det nu blir han lägger ut) för att få lägga ut nåt. Det är väl bara citera det man vill ha.
Om man bara vill skänka nått är de ju bättre man lägger det på köp och sälj under skänkes ?
Tycker de verkar mer intressant om det följer en röd tråd som sagt tidigare 1 sak Itaget
 
Topp