• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad PB - Grand Seiko SBGA029

Linus81

Basic
Pris
29.000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
32.000 29.000

Kollar intresset för min SBGA029, uttagen hos Mårtenssons i Halmstad sent 2018. Dessa kommer inte ut så ofta och jag har ingen brådska, ser gärna att rätt person får den.

En klassisk stål tool watch med sina krigsskador från användning. Det här är en ikon och oerhört trevlig klocka som trots sin storlek bärs väldigt nätt, till skillnad från en MM300 som man ständigt är medveten att man har på armen.

Men letar du mint får du skrolla vidare, är du dock inte rädd för någon ding och smårepor är du välkommen att stanna. Glaset är helt fritt från repor och skador.

Helhetsintrycket av klockan är mycket bra och den gör allt annat än att skämmas för sig. Se detaljbilder.

Två ägare innan mig. Går som en Spring Drive ska +/- 0 sek/dag och saktar någon sekund per månad vilket är helt enligt spec. Växlar datum utan anmärkning.

Klockan är nyligen rengjord, armbandet tvättat i ultraljudstvätt. Kolla ffa bilden på lejonet på baklocket, där samlas det gärna lite men nu skinande ren.

Kommer givetvis full set med helt rispapper och stämplad bok.

Alla länkar sitter på och nedställd till första steget i länken. Finns mao tre steg kvar uppåt. Sitter perfekt på min handled som är 21 cm.

Klockan finns i Hälsingland och möte kan ordnas på allmän plats. Skickas givetvis på önskat sätt på köparens bekostnad och risk.

Swish is King och byten är inte aktuellt denna gång. Goda omdömen här på KS är ett krav: inga omdömen = ingen affär. Ett trevligt bemötande och kommunikation prioriteras.

Här är min GG tråd: https://klocksnack.se/threads/linus81.103363/

Väl mött och tack KS!

IMG_4999.jpeg
IMG_5001.jpeg
IMG_4998.jpeg
IMG_5005.jpeg
IMG_5007.jpeg
IMG_5006.jpeg
IMG_5011.jpeg
IMG_5003.jpeg
IMG_5004.jpeg
IMG_5002.jpeg
IMG_4988.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp