• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Linus81

Cougan

Rolex
2-Faktor
@Linus81 förmedlade en affär som allt igenom var enligt skolboken. Stort tack för detta. En kanonkille i alla lägen som jag gärna gör fler affärer med. Grym kommunikation med långa samtal om mögelvintage och Seikodykare.
 

Ahla77

Cartier
Sålt en GS till Linus, absolut inga konstigheter, snabb betalning och super bra kommunikation. 100% GG som jag varm rekommenderar
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Har sålt en GS till Linus81. Ett trevligt samtal om klockor i allmänhet men Seiko i synnerhet. Jag hann knappt lägga på luren innan pengarna fanns på mitt konto. Det sa bara Swish! Tack för en smidig affär. Du är en 100% Good Guy!
Lord Kåre
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Har inte gjort någon affär med @Linus81 men kan baserat på hans osjälviska och hjälpsamma agerande intyga att han är en hedersman och absolut GG av en tyvärr alltmer sällsynt kaliber, tack igen för din hjälp!
 

Audacion

Omega
Sålt en Seiko till Linus, pengarna fanns inne på kontot snabbare än vad det tog att skriva detta inlägg. Hundra procent good guy och smidig kommunikation!
 

kanjiboy

Cartier
2-Faktor
Köpte en äldre Seiko kronograf av @Linus81.
Mycket smidig affär och klockan såg ut ungefär som en michelingubbe med allt packmaterial som användes!
En herre jag varmt rekommenderar att göra affärer med eller bara byta ett par ord med (framför allt om Seiko)!:)
100% GG!
 

bleppo

Omega
2-Faktor
Köpt en Seiko av @Linus81.
Mycket trevlig att ha och göra med.
Levererades enligt överrenskommelse och väldigt välpaketerad kartong.
Supernöjd med allt.

Kan varmt rekommendera.
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Köpte en länk av Linus, absolut inga konstigheter och väl paketerat dök det hela upp här hos mig senare.
Kan bara rekommendera även jag.
 

Addni

Omega
Köpte en special en av linus81, och kan högst rekommendera denna gentleman! Smidig affär, top-notch kommunikation och jätte bra deal! Good-good-good-guy!
 

TC10

Cartier
2-Faktor
Köpt en Seiko av Linus. Bra kommunikation, snabb och smidig affär.
Rekommenderas
100% GG
 
Topp