• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PCB

Handlat en Casio och det blev lite strul i posten. Det var dock felande på min sida och @PCB var aldrig svår att nå eller föra dialog med!
Sitter nu med klockan på handleden och skicket är minst det som utlovades och bättre än vad jag hoppats på!

5/5
 
  • Like
Reactions: PCB

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Har gjort affär och det var inga konstigheter. Han levererade snabbare än Usain Bolt! En good goodguy! :)
 
  • Like
Reactions: PCB

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Sålde en Armida A7. Kom överens om affär efter ca 2 min. Sen fanns swishen på kontot. Skulle inte tveka att göra fler affärer med Peter.
100% goodguy
 
  • Like
Reactions: PCB

Slqv

Omega
Köpte en Longines Hydroconquest. Mycket trevlig kontakt, snabb leverans och allt enligt beskrivning i annons!
 
  • Like
Reactions: PCB

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en Avenger Skyland Blacksteel av PCB nyligen. Mycket trevlig kommunikation innan. Föredömligt inslaget paket samt snabb leverans. Klockan är jag kanon nöjd med.
Good guy!!!
 
  • Like
Reactions: PCB

Watchie

Patek
2-Faktor
Gjorde en affär med PCB, tror vi löste det i princip på styvt ett dygn, inkl delivery, 100 % raka rör och nada strul :):):)
 
  • Like
Reactions: PCB
Topp