• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Peak Batman?

Timer

Panerai
Detta hittade jag i Lidls senaste folder med erbjudanden. Kan det vara peak Batman?
IMG_20201130_184239.jpg
 

Oktogon

Panerai
Posta här så slipper vi ännu en tråd med designplagiat aka ”hommage”

 

Timer

Panerai
Posta här så slipper vi ännu en tråd med designplagiat aka ”hommage”

Förstår delvis vad du menar. Tycker dock inte att Lidls 99kr klocka platsar bland ambitiösa mikromärken.

Ville heller inte posta i Rolex GMT tråden.

En forumadmin får gärna flytta på tråden, för mig bara ett skämt om något som är så uppenbart billigt /kass att det nästan är unikt. Därav inte så många liknande trådar kanske.
 

Oktogon

Panerai
Förstår delvis vad du menar. Tycker dock inte att Lidls 99kr klocka platsar bland ambitiösa mikromärken.

Ville heller inte posta i Rolex GMT tråden.

En forumadmin får gärna flytta på tråden, för mig bara ett skämt om något som är så uppenbart billigt /kass att det nästan är unikt. Därav inte så många liknande trådar kanske.
Var inte helt seriös :)

Dock är det tyvärr rätt lite ”ambitiösa micromärken” och rätt mycket San Martin i den tråden :)
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Var inte helt seriös :)

Dock är det tyvärr rätt lite ”ambitiösa micromärken” och rätt mycket San Martin i den tråden :)
Välkommen in i värmen (Mikrotråden) och häng så ska du se att ganska mycket är ambitiösa mikromärken och affordables 😊. Förekommer givetvis lite av varje och allt är inte för alla men det mesta i forumets största diskussionstråd välkomnas med en värme som är ganska sällsynt 😊.
Häng med 👍.
 
Topp