Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra svart vit duo!En duo som saknar en dykare för att hockeykedjan ska bli komplett...
Okej då. Vi gör om och gör rätt - Dykarduo!Fast det är bara en dykare på bilden...
Du slog till på vitguldarn alltså? Stort grattis! Nu måste vi ta en träff snart igen så man får klämmaEn duo som saknar en dykare för att hockeykedjan ska bli komplett...
Jag blev svag...självklart hänger den med vid nästa träff.Du slog till på vitguldarn alltså? Stort grattis! Nu måste vi ta en träff snart igen så man får klämma
En Toung duo!
Då jag bara har en duo nu så måste väl den vara min perfekta...
Du vet att du kan svara flera i samma post va?Mycket fina.
Du vet att du kan svara flera i samma post va?
Skojar du eller? Fan skärp dig. This. Är. Fake.Det blir ju så opersonligt. Så fake.
Mata inte trollen.....Skojar du eller? Fan skärp dig. This. Är. Fake.
Snygg duo! Rätt datum är det i alla fallMina två pärlor - för mig en perfekt duo. (Och ja, SMPn går för fort och GMTn för sakta)
Snygg duo! Rätt datum är det i alla fall
Var arg du låter. Otrevligt. Dålig stämning.Skojar du eller? Fan skärp dig. This. Är. Fake.
Enda uren som har någon koppling och skapar lite sammanhang i min spretiga samling. Tyvärr får båda inte den uppskattning de förtjänar...jag och omega? Vettefan vad det är...
Vilken jävla färgklick, mycket bra!