Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
vad för gummi till smp? länge sökt ett schysst gummi på 18mm breddEn bättre duo ? 35/36 båda i blå.
Magisk duo!En överreklamerad duo uppsättning.
Magisk duo!
Nästan stått i kö i 4 år till båda de klockorna. En vacker dag kanske man får samtalet att man är näst på turTack. /P
Nästan! Man kan knappt tro en dag har passerat sedan 1977.
Snarare över-taxeradEn överreklamerad duo uppsättning.
Skriver under på att det är en riktigt trevlig komboNuvarande duon, Tudor Black Bay 58 och Rolex Explorer 114270. Precis skaffat Explorern, och spontant så känns det som att den kan komma att ta all handledstid. Dock är den blå dykaren en favorit, och kan vara kul att byta lite. Känner mig nöjd!
Viggen. Ja den känner man ju väl till, både utan och innan.
2/3 av samlingen.
Omega Speedmaster 3861 & Sinn 856.
Mkt trevlig duoEn duo med klassisk storlek. Passar mig fint som bara har 17cm handled. Kan inte tänka mig en situation där nån av dessa två inte skull vara en "homerun".
Om du skulle dyka ner till Titanic kanske. AnnarsEn duo med klassisk storlek. Passar mig fint som bara har 17cm handled. Kan inte tänka mig en situation där nån av dessa två inte skull vara en "homerun".
Om du skulle dyka ner till Titanic kanske. Annars
Grym duo. Önskar jag hade något likande som var så enkelt och subtilt.En duo med klassisk storlek. Passar mig fint som bara har 17cm handled. Kan inte tänka mig en situation där nån av dessa två inte skull vara en "homerun".