14270:n är en väldigt fin klocka men faller tyvärr för mig att den inte har något datum..Tackar. Just nu är det 76100, men i längden är det nog 14270:n, den passar verkligen till allt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
14270:n är en väldigt fin klocka men faller tyvärr för mig att den inte har något datum..Tackar. Just nu är det 76100, men i längden är det nog 14270:n, den passar verkligen till allt!
Respekt! En liten fråga, vilka gillar du bäst 5/6-siffriga?Några bra duos
Gillar båda riktigt mkt. Favoriten om man måste välja går till antingen 14060 eller 16710 så rösten skulle hamna på femsiffriga. Sedan är de nya ruskigt bra, det är inget snack om det, med nya claspen och inställningsmöjligheterna.Respekt! En liten fråga, vilka gillar du bäst 5/6-siffriga?
Lutar åt 5-siffrig guldsub för mig provade den 6-siffriga för att jag helst köper nytt men den kändes inte rätt, svårt att sätta fingret på vad jag inte gillade riktigt..Gillar båda riktigt mkt. Favoriten om man måste välja går till antingen 14060 eller 16710 så rösten skulle hamna på femsiffriga. Sedan är de nya ruskigt bra, det är inget snack om det, med nya claspen och inställningsmöjligheterna.
14270:n är en väldigt fin klocka men faller tyvärr för mig att den inte har något datum..
Otroligt stark duo. YM ser ut att bäras mycket större, är det så i verkligheten?
En vacker duo - ståtliga pjäser! Bli lite nyfiken: vad kostar ett par sådana dyrgripar? (Eller om du skriver referenserna så kan jag söka lite själv)
Tack så mycketEn vacker duo - ståtliga pjäser! Bli lite nyfiken: vad kostar ett par sådana dyrgripar? (Eller om du skriver referenserna så kan jag söka lite själv)
Den är helt ok! Alpinisten är en imponerande klocka som jag bär just nu. Ångrar ibland att jag sålde min Turtle, även om det inte var en PADI. Kan bli en ny nån dag.Här är min duo !
Grymt budget mot många andras men riktigt nöjd med den ändå!
Den är helt ok! Alpinisten är en imponerande klocka som jag bär just nu. Ångrar ibland att jag sålde min Turtle, även om det inte var en PADI. Kan bli en ny nån dag.
Men du, kör du originalbandet på Alpinisten? Jag hade läst så otroligt många dåliga recensioner av det att jag inte ens vågade prova det. Slängde på en annat på en gång och har det fortf. orört i sin låda.
SvinbraKlart den bästa duon jag ägt!
AP ROC 26320ST & VC Overseas 47450
Klart den bästa duon jag ägt!
AP ROC 26320ST & VC Overseas 47450