Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför ska suben lämna?Rätt bra duo och ändå ska jag låta Suben gå
Finns så mycket annat jag vill testa och har tyvärr inte råd att ha kvar Suben och testa annatVarför ska suben lämna?
Jävla trevlig duo! Solklar fullträff!
En mycket smakfull och mångsidig duo enligt mig. Gillar!Trivsam duo som komplettar varandra väl
Mycket fint! Vad är det för ref på vänstra?Fortfarande lika nöjd med min Rolex duo.
Kompletterar varandra riktigt bra.
Mycket fint! Vad är det för ref på vänstra?
Hur bärs Explorern i jämförelse med Submarinern?Rätt bra duo och ändå ska jag låta Suben gå
Äntligen en duo som faktiskt kompletterar varandra.Trivsam duo som komplettar varandra väl
Väldigt olika på grund av Explorerns badhorn. Vet dock inte hur jag ska förklara det mer än att Explorern är en stor 39mm och Suben en nättare 40mmHur bärs Explorern i jämförelse med Submarinern?
Tycker dem kompletterar varandra bra! En blingig och en lite mer tooligJävla trevlig duo! Solklar fullträff!
Ja den är inte alls dum!En Explorer 2 känns som den borde finnas alla samlingar, perfekt kompis till nästan allt!
Mycket bra, vilken får mest handledstid?
Oerhört bra duo!!!
Grym duo! Som med allt annat du postar, det är fan fullträff efter fullträff5513:
Maxi Dial o Gilt
Stort tack!Grym duo! Som med allt annat du postar, det är fan fullträff efter fullträff
Mycket bra, vilken får mest handledstid?