Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förutom att bada... Mycket snygga!Gillar min duo väldigt mycket! Funkar för det mesta som mitt liv utsätts för.
Två underbara duos.Juli 2023: Tudor Prince Oysterdate 74034 + Rolex Explorer 114270
April 2024: Rolex Datejust 16030 + Rolex Explorer 124270
Easier to express myself in English...Två underbara duos.
Har Prince Oysterdate funnits med "jubilee" som original eller är det nåt AM?
Intressant när du haft bägge. Hur upplever du skillnaden på Prince och Datejust? Både i känslan på armen och upplevda kvalitén och utförandet om möjligt.
Jättefin duo. Hur stor är Zulun?Cartier Tank Must
Longines Spirit Zulu Time
Tack, den är 39mm.Jättefin duo. Hur stor är Zulun?
Bra combo
Det är den verkligen! Den är 5mm tunn men ändå riktigt stabil. Prisvärd är den också!Vendome är en otroligt underskattad klocka!
Riktigt riktigt fräscht. Gött att det är fler än jag som inte ”måste” ha dykare.Min mest frekvent använda duo för tillfället. Vet inte ens om jag behöver mer klockor än det här egentligen.