Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra duo. Läder på Spiriten och du har en dressklocka![]()
Båda nya i lådan den senaste veckan. Väldigt nöjd! Någon dressklocka så borde dom flesta tillfällena va täckta.
Ett läder är påväg, dock lite mer vintage så kanske behöver ett till, alternativt en till klockaRiktigt bra duo. Läder på Spiriten och du har en dressklocka.
Mycket bra duo, är ute efter en likande fast med Mark XX istället för Spiriten![]()
Båda nya i lådan den senaste veckan. Väldigt nöjd! Någon dressklocka så borde dom flesta tillfällena va täckta.
Låter som en dunderduo, BB41 monochrome är riktigt trevlig.Mycket bra duo, är ute efter en likande fast med Mark XX istället för Spiriten
Ja den är riktigt intressant måste jag säga, även om jag nog är mest sugen på 3-links länken mest för att den ska komplettera Mark XX. Men också ganska sugen på en Omega SMPc, så får se…Låter som en dunderduo, BB41 monochrome är riktigt trevlig.
Ja den är riktigt intressant måste jag säga, även om jag nog är mest sugen på 3-links länken mest för att den ska komplettera Mark XX. Men också ganska sugen på en Omega SMPc, så får se…
Riktigt bra duo. Spirit är suverän.![]()
Faktum är att en tank står med på önskelistan. Dressur är dock inget jag skulle ha användning av särskilt ofta, så frågan är om jag vill lägga så mycket på dressklockaRiktigt bra duo. Spirit är suverän.
Om du vill komplettera med en dressare så rekommenderar jag Cartier Tank, hade gjort sig grymt i detta sällskapet.![]()
Men när känslan faller på är en tank så jäkla najs att plocka fram ur lådan så att man får känna sig som en gammal dandy eller boxare för en liten stund. Sedan bums tillbaka i lådan igen i fyra veckor medan man lajvar stridspilot, bergsbestigare och djuphavsdykare som en normal människaFaktum är att en tank står med på önskelistan. Dressur är dock inget jag skulle ha användning av särskilt ofta, så frågan är om jag vill lägga så mycket på dressklockamen som sagt, modellen är klart intressant.
Haha point takenMen när känslan faller på är en tank så jäkla najs att plocka fram ur lådan så att man får känna sig som en gammal dandy eller boxare för en liten stund. Sedan bums tillbaka i lådan igen i fyra veckor medan man lajvar stridspilot, bergsbestigare och djuphavsdykare som en normal människa![]()
Fattar! Vad var det specifikt du inte gillade med länken? Tudors 5-links länk till den där är väldigt trevlig iaf!![]()
Är nog för mycket i smekmånadsfasen för att komma med ett utlåtande, men sålde min Smp för nån månad sen och skulle inte vilja byta min BB41:a mot den. Hade den iofs i ett år så klart den också är jättebra. Länken är dock inte min kopp te, körde alltid på band av olika slag.
Länken är väl lite av en vattendelare, men jag tillhör skaran som tycker den är rätt ful. Dessutom smalnar den inte av alls utan är lika bred hela vägen till låset. Tudors t-fit är även det överlägset Omegas microjustering, så länken är överlägset bättre på BB41:an om du frågar mig. Tudorn är heller inte lika blingig som Omegan med både keramisk tavla och bezell. Och på tal om bezell, gillar man att vrida på den ibland så är Omegas ring inte särskilt greppvänlig.Fattar! Vad var det specifikt du inte gillade med länken? Tudors 5-links länk till den där är väldigt trevlig iaf!