• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pete11

Olaola

Panerai
Har träffat @Pete11 F2F för köp av en Grand Seiko, han bjöd på gott kaffe och bra klocksnack. Att han dessutom valde att lita på mig när Swish låg nere är ett stort plus.
100 % GG!
 

BruceL

Omega
2-Faktor
Jag kastbytte en klocka med @Pete11, mycket trevlig och ärlig i sin kommunikation. Klockan var väl förpackad och såg exakt ut som beskrivet. Rekommenderas å de varmaste och 100% GG, gör gärna affär igen om tillfälle ges!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Panerai-relaterat av den gode herrn.
Allt som utlovat, bra Komunikation och ett trevligt bemötande.
100% Good Guy enligt mig
// Margarinkungen
 

Tvkd5

Cartier
2-Faktor
Gjorde en klockaffär på distans med mycket trevliga @Pete11
Perfekt packeterat, trevlig och snabb kommunikation, kunde inte önskat något mer.
100% GG!
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Genomfört ett distansbyte med @Pete11 , en Panerai mot en Panerai. Inga konstigheter med det, smidigt enkelt snabbt levererat och bra packat. För övrigt andra gången vi gör affärer, 100% GG
 

lekamen

KS Explorers Club
2-Faktor
Genomförde ett byte f2f, mycket tålmodig och trevlig herre, gott kaffe och härligt snack vid matbordet. 100% gg!
 
Topp