• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PeterLu, min referenssida!

PeterLu

Omega
2-Faktor
Ja, då var premiären som både säljare/köpare/bytare avklarad för mig här på KS. Det känns roligt och tryggt att vara del av vårt nörd-community. Min första affär gjorde jag med Maxmol som inte lämnade nått övrigt att önska. En trevlig erfarenhet. Fortsättningsvis kan ni som gör affärer med mig fylla på med omdömen nedan.
Tack på förhand!
/Peter
 

maxmol

Panerai
Jag kan som sagt börja.
Sålde/bytte en Rolex 1675 till Peter mot en Speedmaster m.m. Vilket var en mycket trevlig erfarenhet. Smidig kommunikation, trevliga möten och stort intresse för klockor. Skulle absolut göra affärer igen. :)
 

Jawe

Breitling
Har köpt av Peter, han är lika trevlig i verkligheten som i PM. Smidig affär och inga som helst konstigheter!
Trots att vi bor i olika delar av Sverige så ställde han direkt upp på f2f-möte :)
Helt klart en goodguy!
 

Tigerrrr

Rolex
2-Faktor
Sålde precis en Sea-Dweller till Peter f2f. Han var mycket trevlig och inga konstigheter alls. 100% goodguy.
 
Topp