• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PeterU GG-tråd

PeterU

Omega
Skriv skriv gärna en rad här genomförda affärer med mig. Stort tack på förhand. Med vänlig hälsning, Peter
 

PeterU

Omega
115E91E1-1B37-4BDB-A2E3-61478A157C16.png
 
Gjort affär med Peter 2 gånger och det blir garanterat flera gånger! Första gången köpte jag en Squale på distans, inga konstigheter alls. Väl packat, mycket bra och trevlig kommunikation och snabb leverans. Andra gången köpte jag en Omega Seamaster för 30k+ av Peter. Då jag väntade på pengar så delbetalade jag klockan under ca 2 veckor och det var aldrig oroligheter eller konstigheter under affären. Peter levererade även klockan personligen till mig då han skulle på ärenden till "min" stad (Örebro) där vi träffades en kort stund och hade ett trevligt samtal med. Kan verkligen rekommendera denna säljaren då han är 110% good guy! 👍
 
Peter är kanon att göra affärer med - Skickat och tagit emot Rolex helt silkeslent. Rekommenderas 🤝⭐️

Med vänlig hälsning, Christopher
Prestige Watches
 

Absolutelinkan

Breitling
Peter är 100% GG, gjorde affär för för ca 1 år, klockan var som den utlovades och allt gick smidigt. Dessutom är han en trevlig prick bedömt efter våra interaktioner i olika klockgrupper.

//Leo
 
Topp