• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pilotklocka?

Jag hade absolut kunna tänka mig en Rolex om man nu prompt ska ha en dyrare klocka. Enkel och lättavläst design utan onödiga funktioner. Själv hade jag nog valt någon Sinn dock! :)
Öööö! Vakna nu för fän, vi ska hjälpa honom bränna 150 papp, då duger inte Sinn eller G-Shocks. Var lite schysst nu och föreslå nåt riktigt fläskigt!

Lägger min röst på keramisk GMT, tålig o robust. Alternativt en billigare klocka... Flyga är en bra sysselsättning om man vill repa klockor ;)

Om nu man ska bränna 150 papp, varför inte en IWC Big Pilot OCH en gammal Omega Flightmaster? Dubbelpipigt i cockpit är aldrig fel :D
On a serious note, jag tycker faktiskt att en Omega Flightmaster skulle vara helrätt. (Ärligt stulen bild)
Flightmaster_1_HD5.jpg

Tillbaka
Topp