• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pjoter

Du får kämpa på. Jag har släppt detta för länge sedan. Dinkan är nyskick och det är detta som är viktigt för en köpare. 2800 fick jag pröjsa för det hela. Polering, två skruvar och en länkbit. Egentligen så borde du swisha 300 till mig (det sista var ett skämt). Mvh/Peter
Förstår om du har släppt det för länge sedan då det förmodligen är helt normalt för dig att bete dig såhär. 🤷🏻‍♂️

Pjoter

En 100% GG! Här kommer min motivation.

Jag eftersökte en Omega Speedmaster 3861 här på KS, han erbjöd sig att kanske sälja sin safir variant av klockan för ett bra pris och allt gick som på räls fram tills att han i sista sekunden ångrade sig! (Vilken jävla antiklimax!)

Men jag förstår han det är en svår klocka att slita sig ifrån och jag som dräglat efter en i flera år fortsatte mitt sökande och Pjoter erbjöd sig att ha ögonen öppna han med.

Någon dag senare får jag ett sms med en annons från blocket med en hesalit variant nere i Götet vilket jag inte kunde ta mig till i egen person, men han erbjuder sig att sköta affären åt mig med inspektion av klockan och sedan frakta den upp till mig i egen person och leverera den till mig i Stockholm.

Vi alla tre möts i ett FaceTime samtal där jag betalar för klockan till säljaren och dagen efter (idag) möter jag Pjoter på ett hotell i Stockholm och får äntligen min såååå efter längtade klocka!

Tack åter igen Pjoter du är en 100% GG och en stjärna i min bok!

Köpte tillbehör från Pjoter, legit säljare och allt gick problemfritt. Spårbart post dagen efter. Skulle dessutom skänka pengarna till barncancerfonden.
100% GG, allt gott ✌️🥇

/B0BBAN

Tillbaka
Topp