• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plane spotting.....

Bidrar med lite flygrelaterade klockbilder :)

7AA111E2-58A1-4687-A47F-27912E5B77DF.jpg
 

John R

Panerai
AP är ett underbart märke och de gör grymt snygga klockor, men antar att det som Chrisse sa gäller. Smaken är som baken..


Nej smaken är inte som baken om man har en fet röv. Då blir två skinkor som en och man gör sina behov i en liten dalgång ner
mot mellangården.

Detta innebär att AP är gör fula klockor, inget annat!:)

Sorry, känner mig som en treåring så här på kvällskvisten, måste gå och vila inför nattpasset.

/John
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Fanns ingen värdig klocka att smygfota på planet till Dublin idag men jag fångade min OQ och den Irländska kustlinjen. Dock inte på samma bild.
aktIo0a.jpg

GSPIHfz.jpg
 

Bexa

Omega
Kul tråd och alltid roligt med smygbilder! Nästa gång får man fråga om man får hälsa på i cockpiten, så man kan ta en bild som FredrikSthlm :)
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Fick till en rätt dålig paparazzibild på en medpassagerare på planet från DUB idag. När min stolsgranne gick på toa smög jag fram mobilen fort som fan. Nån som ser vad det är? Jag gissar på JLC eller Cartier.
y7PshcX.jpg


Och så en bild på min reseklocka för dagen.
YjS2sSx.jpg
 
Topp