• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plastlåds unboxing

plexan

Cartier
Tissoten är tvungen att åka in på garanti service då det har dykt upp damm under glaset :(
Fick ju då anledning att leta mig något nytt backup ur. När jag shoppade skivor på Amazon fick jag syn på denna budget ala budget, budget klocka och slog till, ni får gissa priset medan ni läser, jag avslöjar det i slutet.

image.jpg


Spännande

image.jpg

cbjpf3p83


En Casio minsann




image.jpg


Tada! Vad kan man säga om boxen, den känns lite plastig.


image.jpg


"Certifikaten" ingen stämpel jäkla besviken!

image.jpg


Här har se ni lite modell information för vidare sökning på Google. MW-59-7BVEF
Som ni kan se är det en quartzare, vilket urverk? ingen aning men fabrikören uppger att den ska ha en exakthet på 20 sekunder per månad. De ni.

image.jpg


Bandet är tillverkat av någon tunn okänd gummi blandning, och det övriga i 100% ren plast, dock inte baksidan.

image.jpg


Den obligatoriska wristshoten. Som ni ser är den inget för den med lite grövre handleder, trots mina veka ser den anningen liten ut, trist trodde den skulle vara större, men den är ändå OK tycker jag. Gillar den rena vita tavlan. Datum är också ett plus. Klockan är så lätt att det känns som man bär luft!

image.jpg


Japp det var det, hoppas ni uppskattade det. Så har ni kommit fram till något pris?

Då kan jag iallafall säga att klockan kostade mig ca 130 kronor. Dock har den stigit i pris lite nu ca 150 kronor och det finns bara ett fåtal kvar på lager nu, så det gäller att skynda sig om man vill ha ett ex.
 

KMS

Rolex
Grattis typ! Inte ofta man får se en Casio klocköppning förutom G-shock på KS! Köper du den i butik så kostar den säkert 299 så det är ju rena fyndet! :)
 
Topp