• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pluras Klocka och Kök...

...ni som hängt på klockforum ett tag vet att jag ständigt tjatar om Pluras klocka, skrev lite om den på min blogg för några år sedan oxå och varje gång jag ser Pluras kök så känner jag att jag måste ha ett sådant armband...

http://tidpunkt.blogspot.se/2011/09/pluras-klocka_06.html

Plura_1.jpg


Ingen som sitter på ett?????

Antar att jag som vanligt är ensam om att gilla den...
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Ja men tror du inte att armbandet är gjort på ungefär samma sätt ? Skulle inte tro att pluras armband någonsin har gått i produktion i mer än 1 exemplar (tyvärr) för din del. Jag personligen tror att det är någon hemmamicklare som gjort detta armband och sedan har det hamnat på en loppis någonstans och turligt nog så hittade plura det då och slog till :D ! Min teori iallafall.
 
Fifflio skrev:
Ja men tror du inte att armbandet är gjort på ungefär samma sätt ? Skulle inte tro att pluras armband någonsin har gått i produktion i mer än 1 exemplar (tyvärr) för din del. Jag personligen tror att det är någon hemmamicklare som gjort detta armband och sedan har det hamnat på en loppis någonstans och turligt nog så hittade plura det då och slog till :D ! Min teori iallafall.


Nej, dom är rätt vanliga och finns på nätet men jag hoppas någon har ett liggande och säljer det till mig...
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Lägg upp en WTB istället! KS har över 3000 medlemmar så chansen finns att denna Plura ligger och spanar in trådarna på kvällarna :D
 

UNO

Panerai
Risken att den deppige hänger här är större . . .
Han sa enda gången jag pratat med honom(2003) att Rolex-samlandet varit en heltidssysselsättning periodvis.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Du får googla på watch band turquoises eller watch bracelet turquoises så kommer du nog att hitta nått. Har inte testat men i och med att det sitter turkoser på bandet bör det komma en del träffar.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vid närmare eftertanke så kan du säkert få än fler napp om du googlar native indian watch band eller zuni indian eller typ navajo indian då det ser ut att vara ett jobb som härstammar från dessa från början.
 
Topp