• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Poll PP5227 - Vilken version är snyggast?

Vilken version av Calatravan 5227 är snyggast?


  • Totala väljare
    149

john b

Rolex
Gul eller vit.
Antar att man behöver kolla på den irl för att verkligen kunna bestämma sig.
Väldigt fina men jag tycker personligen att tavlan är antytt obalanserad, med det stora tomma fältet under visartornet.
Klart att många tycker det är "clean" design, och det fattar jag, men jag tycker det ser lite naket ut.

Boetten, visarna etc är fantastiska!
 
Väldigt svårt utan att kika på dem live, men just nu drar jag lite åt vitguldarn pga tavlan som verkar ha lite ton i sig, ser väldigt stiligt ut mot vitguldet. Röstar vitt, men är rätt rådvill...
 

Whedda

Rolex
Jag får citera ett flertal kebabförsäljare i Sthlm - "Röd eller Vit" :)

Vitguld är en sjukt härlig sleeper och gör sig bra på brunt band också. Rödguld är dock helt fantastiskt till den krämvita tavlan och mörkbruna bandet. Slår allt motstånd om den kombineras med smakfull semesterbränna...




Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Sond

Patek
Oj, vad svårt det var. Röstade på guld då jag tycker det är mer gångbart. Fast kanske fungerar röd lika bra? Jag vet verkligen inte. Men en av världens finaste dress är det hur som helst.
 
Topp