• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

(Poll) Råd angående klocka till flickvännen

Vilken röstar ni på

• Tudor BB31 silver

Röster: 21 33.3%
  • Tudor BB31 TT, silver

Röster: 22 34.9%
  • Tag Heuer Carrera 36mm, pistasch

Röster: 20 31.7%

• Totala väljare
    63
  • Enkät stängd .
Jag tänker mest på din fru. Hon verkar vara fantastisk. Väljer man en Carrera visa n mycket av sig själv. Tror hon har en god trygg självkänsla och en bred insikt om att en viss distans till andras val som visar på girighet kan vara friskt. Var rädd om henne!

Kan inget annat än hålla med dig! :)

Klockan kan säga mycket om en person.

Fick mig att inse jag varit lite för originell i min egen samling hittills. Det ska de bli ändring på

När det handlar om en klocka som man ändå köper med inställningen att man ska ha kvar den i... resten av livet? så hade jag nog satt mig ner med min partner och bara "Jag vill köpa detta åt dig. Har satt undan en budget på X. Vad hade du helst velat ha?". Det blir ju inte mindre speciellt bara för att man bjuder in sin partner till beslutsfattandet tänker jag.

Tillbaka
Topp