• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Popolino

Jag köpte en Marathon GSAR av @Popolino och är väldigt nöjd med köpet!

Snabb och smidig affär med god kommunikation. @Popolino både erbjöd sig och körde ut klockan till mig vilket uppskattas oerhört!

Jag köpte en Marathon GSAR av @Popolino och är väldigt nöjd med köpet!

Snabb och smidig affär med god kommunikation. @Popolino både erbjöd sig och körde ut klockan till mig vilket uppskattas oerhört!
Det är väldigt tråkigt att jag måste göra detta inlägget men nu ca 8 månader efter mitt köp har @Popolino fortfarande inte kommit med en lösning eller hanterat det på ett vettigt sätt.
Klockan (Marathon GSAR) som jag köpte av honom var nämligen en fake. I början fungerade vår kommunikation bra och han ville först kontakta personen som han i sin tur hade köpt den av och jag är inte oresonlig av mig så jag gick med på att avvakta.

Tiden går och som jag förstår det har han bland annat legat på sjukhus under hösten men har nu inte setts till sedan 2a December. Någon som känner till honom privat får ni gärna skicka ett PM gällande hans hälsotillstånd om han verkligen är riktigt dålig, i så fall kan jag bara beklaga. Men han svarar i alla fall inte längre på mina PM.

Uppdatering:
Efter mycket om och men och efter att jag kontaktade honom via SMS så swishade han tillbaka pengarna några veckor senare med kravet att jag skulle skicka tillbaka klockan till honom. Vilket jag även gjorde.
Bandet som klockan kom på fick jag däremot behålla, vilket uppskattas.
Han bad så mycket om ursäkt för hur han hade hanterat hela situationen.
Totalt sätt tog det bara nästan tio månader att få tillbaka pengarna.

Köpt en Squale och ett Isofrane på distans av @Popolino. Fint skick, supersnabb frakt och trevlig kommunikation - mycket smidig affär således. Rekommenderar denna säljare, definitivt en gg! 👍

Tillbaka
Topp