• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Portofino

Oliwer

Breitling
Köpte även jag en accessoar utav Portofino, helnöjd med köpet.
Enkelt kontakt, trevlig kille, varan var i utlovat skick och inget strul :)
 

philip.eldh

Omega
2-Faktor
Köpte en Frederique Constant Manufacture Classic av Portofino. Det var en trevlig affär över en kaffe och han är absolut en goodguy till 100% kunde inte vart nöjdare
 

sjobbe

Cartier
Genomfört en bytesaffär mellan en Hublot Classic Fusion, PAM560 och lite slantar med denne herren. Kommunikation, leverans och allt annat funkade perfekt, helt klart en good-guy som jag inte drar mig från att göra affärer med igen! :)
 

DG

Panerai
2-Faktor
Köpt en Reverso f2f av Portofino, klockan är i superskick. Mycket trevlig samt snabb och rak kommunikation. Helt klart 100% Goodguy!
 

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Köpte en Omega Speedmaster av Portofino. Klockan i nyskick, precis som utlovat. Helt klart goodguy!
Som bonus är han trevlig också.
 

Jibe

Cartier
Köpt en klocka i 40k-klassen. Trevlig och snabb kommunikation. Klockan var väl inpackad vilket alltid är ett plus. Kan rekommendera och gör definitivt affär igen.
 
Köpt klocka F2F av gode Portofino. Klockan var precis lika läcker som beskrivet, samt ett i övrigt trevligt snack. 10/10 GG och köper gärna något mer när hålet på kontot är igenfyllt.
 

Divad

Breitling
Köpte en Omega Seamaster av Portofino. Affären gjordes över en kopp kaffe med härligt klocksnack, klockan överståndne väl med beskrivningen och bilderna. 100% good guy, gör gärna fler affärer med honom.
 
Topp