• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Pre-Klockmässa - GTG - 20/10 - 11.00 - Stockholm !

masterkiller

Sifu
2-Faktor
Då var det dags igen....

Eftersom det är klockmässan nu på lördag den 20 October så tänkte KS börja med en (eller ett par) öl på Vasa's innan vi drar förbi mässan 'en masse'...

Alla är välkomna så kom förbi och kom in i gemenskapen....

PLATS: Vasa's Bar & Café, Vasagatan 44
DATUM: 20.10.2012
NÄR: Från typ 11:00 - till när vi går till mässan...

Mässan är den 20 October 2012 Royal Viking Hotel kl.12,00 -17,00 auktion 14,30.

Rekommendation av befintlig medlem krävs för att komma in, Jag har redan lovat att gå igod för RicRob men antar att om någon annan behöver rekomendation så löser vi nog det...

Många brukar hänga i baren på Royal Viking utaför mässan om man inte vill gå in och betala inträde...

27E7FE54-A2CA-4CD3-A71D-1DC2DA34D8F5-3123-000003C945EEDB50_zps15230257.jpg

Sen får vi se vad som händer efter, Plaza som vanligt kanske?

[stryk]Hänger på om någon kan fixa mig.[/stryk]

Kom på att jag måste flytta :D Vi ses på nästa Gtg eller liknande.

Det verkar faktiskst, tro det eller ej, som att jag kommer kunna komma loss och delta på lördag, peppar peppar! :shock:

Jag har siktet inställt på Vasa kl 11, men kan bli ngt sen för att vara realistisk!

Börjar bli taggad faktiskt, Master har ju målat upp en fantastisk bild av en massa stofiler sittandes bakom gamla bord som byter samma gamla fickur, fram och tillbaka med varandra, låter ju apskoj! :lol:

Saker och ting har löst sig så även jag siktar på att vara där vid 11. Trevligt att träffa folket!

Tillbaka
Topp